Dela boende i Riksgränsen under NM?

Philip_K

Medlem
som rubriken lyder undrar jag om det finns någon vill gå ihop och dela boende under NM i Riksgränsen?
funderar på att boka på riksgränsen hotell ? då det verkar ligga nära backen.
men kom gärna med förslag på boende!

Perfekt. Tänkte lägga upp en likadan tråd själv. Jag kommer upp den 10nde och åker den 15nde. Jo, enligt bigmountain.se får man ju lite rabatt på riksgränsens hotell, typ 3-bädds rum.

Jag behöver också tak över huvudet! Är det ingen som har en gammal husvagn eller något billigt man kan slagga i!?

OskarHolmblad sa:
Perfekt. Tänkte lägga upp en likadan tråd själv. Jag kommer upp den 10nde och åker den 15nde. Jo, enligt bigmountain.se får man ju lite rabatt på riksgränsens hotell, typ 3-bädds rum.
Hasse sa:
Bo på hotellet! Sjukt bra deal ju.

//H
Jeow men är inte det om man tävlar? Kanske läste lite för fort men tyckte det stod så på bigmountain...

som ett sido spår undrar jag bara en sak om nm och det är att jag har fattat det som om amatörer kan annmäla sig till den tävligen stämmer det?

Jag behöver oxo någon/några att bo med.

Skicka ett pm eller något om du/ni är intreserade.

Senast ändrad:
Jag har nu bokat ett 1+1 rum på hotellet i Riksgränsen mellan 10-15/5-09.
Rummet kostade 3800 kr och det finns en extrasäng.
Om det är någon som vill dela rum så kan ni lägga upp en meddelande här eller ringa 0708154099.

För mig är det ok med 1900 kr för att dela rummet. Är det en en snygg tjej eller någon som inte slår mig på NM så kan jag diskutera priset. ;-)

Jag åker från Åre till Riksgränsen så är det någon som vill dela på resan så finns även den möjligheten.

/M

Leter også etter boende under NM. Deler gjerne et rom på hotellet.Så hvis noen er interessert er det bare å gi en lyd her.

funderar på att ta bilen från östersund till gränsen men jag beöver ha några mer fölk med mig om det ska vara möjligt

Hur är det med toa och duschmöjligheter ifall man tältar i närheten av hotellet, går det?

Tillbaka
Topp