Dela boende i St.anton

Grana

Ny medlem
Dela boende i St.anton
Tjenare.
Jag å två polare tänkte dra ner till St.Anton i vinter och söker nu lite goa gubbar att dela boende med, detta för att självfallet få ner kostnaderna lite.

För tillfället har vi hittat en lägenhet 4 min från centrum och lift till ett mycket bra pris. Priset är dock bara om man är en si så där 5-6 personer, vilket vore bra om man fick ihop...

Om det finns någon eller några som tycker att detta låter intressant så kan ni gärna höra av er till mig snarast. Jag väntar mig seriösa svar.

// Matte

Dela boende i St.anton
jag hade gärna hängt med dit, har redan varit där i en säsong.
Men jag drar till Chamonix i stället.
Var inte oroliga för att inte få några som vill dela boende med er för det får ni hur enkelt som helst. Ta lyan även fast ni inte har fått tag på några fler personer.
Ett litet tips från en sugen brädåkare!!

Dela boende i St.anton
Hejsan!!

Om ni inte bara vill ha "goa gubbar" med så är två tokroliga brudar som ska ner och gärna delar boende.

Är ni intresserade, hör av er.

Min email är
somewhere_someday@everyday.com

Dela boende i St.anton
Tja är 2-3 snubbar som hade tänkt oss antingen st. anton eller Zermatt, så vi är mycket intresserade av ditt erbjudande.

Höra av dig antingen på freeride eller på min mejl kalle_mon@hotmail.com

Dela boende i St.anton
Tjenare...
Trevligt att höra att de e så många här på Freeride som ska ner till Anton i vinter. Vi e tre killar som var där förra säsongen och ska ner i vinter igen. Hade varit perfekt om man hade kunnat fixa ett bra boende redan innan det bär av söderut. Var någonstans ligger boendet och hur mycket kostar det?
Nu såhär i sommartider börjar det allt rycka i skidåkarbenen...
Fridens/ Mvh Tomas

Dela boende i St.anton
Ja, gott att många ska ner..Jag å några sköna gbg:are kan nog bidra med en 3-4 bräd-dårar i detta snöbeklädda St. Anton...Alltid intresserade av billigt boende och trevligt sällskap!

Går fint att skicka till e.skride@swipnet.se

Dela boende i St.anton
Givet är man intresserad. Vi är två st killar som skulle digga att dela ett schysst boende med andra goa grabbar. Det skulle bli en hel del skoj att dela boende med likasinnande människor och slippa alla nötter här hemma.

Hör av dig på gurra7@hotmail.com
// gustaf

Dela boende i St.anton
Absolut, va i Chamonix i vintras och vill definitivt inte tillbaka dit.
Jag får ju inte med mig nån härifrån så jag raggar här i stället...
När hade ni tänkt att åka?? Hör av er..

Dela boende i St.anton
jo-då! visst finns det intresse.. jag och ett par polare kommer dra ner till alperna i vinter, så ditt erbjudande låter ytterst intressant... du kan väl höra av dig om du har lust...
etanes_divra16@hotmail.com

Dela boende i St.anton
Tjenixen!
Jag och min tjejkompis tänkte dra ner till St. Anton till vintern, så vill ni dela boende med två goa o glada göteborgare så e de bara att höra av sig=)

Min e-mail adress är: annacatrin3@spray.se

Dela boende i St.anton
Javisst, jag är på jakt efter boende i St Anton till säsongen. Var där 2003 och jobbade som skidlärare. Det fina med det var att boende ingick, det fula var att man inte fick åka så mycket skidor. Så nu vill jag fixa eget boende, har ni en plats över är jag tacksam. Jag har bil om någon vill ha skjuts ner?

Dela boende i St.anton
Vi är bra sugna på att hänga med och bo där nere. Vi är 3 st som tänkte åka ner och åka snowboard, ska fixa en bil snart, så om vi får tag på en stor bil så kan ni alltid få plats i den på vägen ner också och även få tillgång till den där nere. Men hör av er så kan vi snacka lite om det.

Dela boende i St.anton
Tjena snygging! Vem skulle inte vilja bo med dig, tyvärr ska ju jag till Spanien i 10 månader. Men jag räknar kallt med att du och Johan svänger förbi mig på hemvägen.
Har ni hittat några som vill bo med er? Antagligen inte?!

Hör av dig till mig med, tack för du vet vad puss!

Dela boende i St.anton
Tjena
en go gubbe här som med en kompis hade tänkt åka till st. anton men som ej har boende än. Vi é 2 killar från Ystad i södra skåne som é intresserade. Vill du veta mer så emaila mig på: heyden_84@everyday.com

/ Joel Heyden

Dela boende i St.anton
Om ni söker två helschyssta skåningar så har ni kommit rätt. Är mycket intresserade av att dela boende med någon annan. Hade varit en kul upplevelse. Hör gärna av dig /Sebastian och Henrik

Dela boende i St.anton
Tjena Grana!

Vi är två snöälskande göteborgstjejer som vill dra ner till St. Anton så fort som möjligt. Har du extra plats i boende så vore det grymt! Hör av dig!

Johanna o Sophie

Dela boende i St.anton
jag vill bo med er!!!
Om ni har någon plats över får ni gärna höra av er till mig. Vem är då jag? 27-årig Viktor studerande i uppsala med bakgrund som kock (vädjar till era strupar) som vill ner å bränna lite lagg (skidor å telisar). Hör av er om det passar.

Viktor 070-529 56 56, rotkiv76@hotmail.com

Dela boende i St.anton
hei. Vi er to kompiser på 21 år fra Norge som skal til st anton i vinter. tilbudet ditt låter veldig interesant så send meg en mail hvis du vil ha oss som romkompiser.

Hilsen Lars

Dela boende i St.anton
Tjenare!
Själklart vill jag och min kompis dela med er! Vi är två som ska ut å åka i europa för första gången. Vilken period gäller det? Vi är båda 84or och sköter oss utmärkt,
Hälsningar
Jonas

Dela boende i St.anton
tjena, vi är tre tjejer 19 och 20 år gamla från stockholmsområdet som ska till st anton men inte hittat nåt boende. om ni fortfarande har lediga platser så är vi hemskt intresserade. hör gärna av er,
maria
maria_ehnhage@hotmail.com
tel: 08-756 26 58

Dela boende i St.anton
Hej du glade!!
Vi är två tjejer som också ska ner till St Anton. Vi är väldigt intresserade av ditt erbjudande.
Hur har ni fixat lägenhet, vill jätte gärna ha lite hjälp.

Ha det så bra..

Dela boende i St.anton
Hej hej,
är lite sent ute kanske men om det fortfarande finns plats är jag o en kompis (två skånetjejer) väldigt intresserade av att hyra in oss på ett hörn. Vi tänkte åka ner i början av December.
Ni får gärna höra av er till mig emmsi@hotmail.com om ni inte redan har tillsatt alla platser. Om inget annat så kommer vi väl ses i St. Anton som sambos eller inte =)

Ha det gött
Emma

Snödjup

Tillbaka
Topp