kalle_lirare
Medlem
Dela boende i Whistler!
Ska snart till Whistler (för säsongen) och behöver person-er att dela boende med för att hålla nere kostnaderna.
Jag har några ställen på gång så om du e sugen så ring mig på 0730 512337 eller maila mig på kallhallqvist@hotmail.com
/Kalle
Jag har några ställen på gång så om du e sugen så ring mig på 0730 512337 eller maila mig på kallhallqvist@hotmail.com
/Kalle