Dela boende- Kläppen/Sälen

Jess_ica

Ny medlem
Hej hej.
Vi är 3 glada tjejer som ska jobba i Kläppen i vinter. Vi har en lägenhet för 5 personer i Transtrand (ligger ungefär 4km till kläppen och 8 km till Sälenby.) Vi söker 2 st till som kan tänka sig att bo med oss. Hade varit en fördel om ni jobbar i kläppen men det är inget krav. Och ett stort + om ni är killar :). Då de hade varit nice att blanda gruppen :)

Tips till alla grabbar som känner sig lockade, tänk om tänk rätt!

Har ni fortfarande nån plats kvar Jessica? äre vinden? kanske skulle kunna tänka mig o bo där.....

//Jeppe

Kanske skulle kunna vara intresserad, dock e jag ingen kille.. :P
Vad ska ni jobba med i Kläppen?
Brukar inte Kläppen fixa boende åt en?

apalm sa:
två av oss i skidkolan och en i liften. du då?
Jo vi har fixat de genom Kläppen och detta ligger ute där fortfarande men vi står på kontraktet så tänkte kolla här med :)

Hej tjejer!
Har ni fått några inneboende ? Vart i Transtrand ligger lägenheten ?
Jag har eventuellt fått jobb på Anders ski shop och orkar inte pendla från Mora haha.

:D

fridadalevik sa:
apalm sa:
Jo vi har fixat de genom Kläppen och detta ligger ute där fortfarande men vi står på kontraktet så tänkte kolla här med :)
Nice!
Jag ska jobba första säsongen i liften :)
Oh I see, men jag e nog fasen intresserad. Har dock inte fått några boendelistor av Kläppen alls?

apalm sa:
fridadalevik sa:
apalm sa:
Nice!
Jag ska jobba första säsongen i liften :)
Oh I see, men jag e nog fasen intresserad. Har dock inte fått några boendelistor av Kläppen alls?
nej de brukar inte koma förrän alla fått reda på om de åftt jobb eller ej :) så de lär komma nästa vecka typ :)

Jag har idag precis fått veta att jag fått jobb i kläppen, o jag skulle kunna tänka mig att dela boende med er, om det fortfarande finns möjlighet :p Fast jag är tyvärr ingen kille, haha.

maddem sa:
Jag har idag precis fått veta att jag fått jobb i kläppen, o jag skulle kunna tänka mig att dela boende med er, om det fortfarande finns möjlighet :p Fast jag är tyvärr ingen kille, haha.
Härligt! Gör inget att du inte är kille.. Rummet är fortfarande ledigt :)

Hej! Jag är väldigt intresserad av att kunna bo hos er! kommer troligtvis jobba i sälen (sälfjällstorget) så bonde skulle va skönt!
Finns det plats? Hur mkt ostar det?
Hade gött

/Aros

Arosski sa:
Hej! Jag är väldigt intresserad av att kunna bo hos er! kommer troligtvis jobba i sälen (sälfjällstorget) så bonde skulle va skönt!
Finns det plats? Hur mkt ostar det?
Hade gött

/Aros
Tyvärr är de redan fullt. Men hoppas du hittar nå annat bra boende :)

Tillbaka
Topp