Dela boende med en glad tjej i Åre säs. 12/13?

emiliahoglund

Ny medlem
Hej!
Är en Sundsvallstjej som söker boende i Åre säsongen 12/13. Så om någon redan har en lägenhet dom haffat men med för hög hyra och vill ha en kompis att dela den med med så finns jag här! Partyglad men skötsam, snäll och seriös.

Hoppas vi ses i vinter!

/Emilia Höglund

Tja!
Jag är också på jakt efter en lägenhet att dela med någon i Åre under säsongen 12/13.
Är en schyst kille 18år ifrån Sundsvall, väldigt skötsam, kan laga mat rätt hyfsat och är lungn och snäll och seriös.
Älskar att åka skidor.

/Oliver Helmisaari

Hoho!
Jag är också, som alla andra, på jakt efter boende i Åre inför säsongen 12/13.
Vet inte om jag är för sent ut, men hur har det gått för dig? Har du hittat något?
Annars skulle jag kunna tänka mig dela tak. Jag är en go kille på 20 år från Örebro, reste runt jorden förra året så nu vill jag tillbaka till snön! Jag är skötsam, men ändå partyglad, underhållande och gillar att fixa.
Hoppas vi ses

Viktor Bergman

Hej!

Ännu en till som vill ha kompisar att dela boende med :)

Jag heter Marielle och är 22 år gammal, kommer från Dalarna men pluggar just nu i Uppsala och ska ta ett uppehåll från plugget. Var upp till Åre igår och checkade läget och sökte en massa mer jobb, tänkte försöka åka skidor i vinter och varva med jobb :)
Är skötsam, social och säger inte nej till part - är verkligen taggad för en vinter i Åre!

Hör av er om detta låter intressant. Jag hör av mig om jag hittar något större boende och söker kompisar :)

/ Marielle Hagström

Jag är jätte-på! Kan bespara er tid med att inte prata om mig, men gör gärna det om ni hör av er med boende-alternativ! Hoppas vi hörs :D

Även jag är intresserad av sambos.
22 år, från Göteborg. Lättsam, ordningsam och partyglad som alla andra.

Jag väntar på besked från skistar och kommer börja dra i lite trådar jag har men det verkar som att det lättaste är att vara ett gäng som går ihop. Någon som har nåt på gång?

// Linus Tapper

Tillbaka
Topp