Dela lägenhet i Saalbach

JohnnyL

Medlem
Dela lägenhet i Saalbach
Haj Haaaj.

Ska ta en säsong i Saalbach denna vintern med en polare.
Håller på att fixa med jobb och boende för tillfället, dock är det inte många ägare som är sugna på att hyra ut till 2 personer.

Har snackat med turistbyrån som kommer lägga ut en annons om säsongsboende i nästa upplaga av någon tidning de skickar ut till alla hotell etc.

Någon som är sugen på att dela?

MfG

Dela lägenhet i Saalbach
vi är 3 st killar som oxå ska ner till saalbach som behöver boende och jobb måste ju bli billigare och slänga ihop något så många bor i en stor lägenhet har du nån tips på ställen man kan säka job eller tar du de när du kommer ner.

Dela lägenhet i Saalbach
Kim: jag har letat runt lite men inte fått så många svar ännu.
Snackade också med turistbyrån som sa samma sak till mig som dom sa till han som skrivit denna tråden :)

hur går det för er med jobbsök och boendesök?
vad är ni för människor då? :)

Dela lägenhet i Saalbach
Tjena.

Har fixat jobb till 99% där boende ingick. Men jag är fortfarande sugen på en större lägenhet. Har snackat med några som hyr ut, men det är extremt dyrt ... Inte så sugen att slänga ut 4k i månaden per person.

Det är betydligt smidigare och billigare att fixa mat och boende i kombination med ett jobb. Och för att vara på den säkra sidan så kan man ju lika bra söka jobb redan idag!

Cheers!

Dela lägenhet i Saalbach
överväger också saalbach, har lite kontakter där så det är mycket möjligt att jag kan ordna boende rätt enkelt... men behöver lite sällskap jag med..

Dela lägenhet i Saalbach
Sällskapet är det nog inte så svårt med, alla behöver någonstans att bo =)

Någon som är sugen på ett jobb i en skidshop? Tyska, Svenska, Engelska och Danska krävs dock... Fler språk skadar dock inte. Kan rekommendera er till Hagleitner i så fall!

Dela lägenhet i Saalbach
4k är väl inte så dyrt per person för boende? Är nog så mycket man får betala nuförtiden om man vill ha någonstans att bo. Testa med pension Hagleitner om ni vill ha boende dom brukar hyra ut. Eller så kan ni kolla med pension enzian dom brukar vilja ha personal och då ingår boendet.

Tillbaka
Topp