Dela lägenhet i st.anton, sugen?

JosefinL

Ny medlem
Hejsan! Jag har ett boende i nasserien och behöver en roomie ! Sugen att dela en hyra som ligger runt 4000per/p i månaden.. JosefinLarpe@hotmail.com
Jag kan ju berätta lite kort om mig själv, glad tjej från stockholm som åker skidor och håller på att utbilda mig till skidlärare.. Har åkt hela mitt liv så är ingen nybörjare :P
Är 18år och har hoppat av skolan för jag känner att st.anton är lite mer lockande;)

Låter de bra så är de bara att maila eller så!

/J

De är inte så att man kan få in två stycken 19 åringar? som kommer från västkusten och är enormt sugna på st anton

Hoppa av skolan för skidor det har man tänkt men ångrat efter som att när man gått ut och jobbat ett år kan du ju buma som en galning.

Crazygirl att slänga studierna sådär, med bara ett år kvar på gymnasiet?
Låter helschysst, sådär att jag blir avis.. men jag ska allt härda två år till i detta land!

heyy de låter riktigt bra är det en 2a eller ? för är lite sent ute på det och har ungefär inte kollat upp nått men 4 tusen i månaden låter ju jätte billigt så är intresserad / A

faan va soft det lät med att hoppa av skolan för att åka iväg till alperna haha :o fett sugen på att hänka men har typ 2 år kvar i skolan haha :,<

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp