Dela lägenhet i trysil?

emmaklara

Ny medlem
Dela lägenhet i trysil?
vi är fyra personer från alingsås som ska säsonga i trysil, vi har fått tag på en grymt fin lägenhet med plats för sex stycken och vi letar nu alltså efter 2 som vill bo där med oss under perioden ca. dec - april. Lägenheten ligger i fageråsen, nära backen. hur bra som helst.

Svara snabbt!

Kram emmaklara johan emma och jenny

Dela lägenhet i trysil?
lite olika, jag emmaklara ska jobba i centrum, två ska städa stugor och en ska sitta i en kiosk på fjället! ska du dit?

Dela lägenhet i trysil?
hej!! vad roligt att du är intresserad, underbart! det finns absolut plats för en person. hyran ligger runt 3000 i månanden + en del av depositionen alltså 5 tusen som du får tillbaka när du åker hem. jag tror att du forfarande kan gå in oich kolla på lägenheten på finn.no! för på hedmark och sen trysil. brunt stort lägenhetshus på 68 kvm var. vita väggar, tre rum, jättefräscht kök och toalett med bastu disk och tvättmaskin och kakelugn. mitt telefonnummer är 0709-625981 om du fortafarnde är på! ha det himla gött så hörs vi hoppas jag. kram emmaklara

Dela lägenhet i trysil?
Fageråsen ligger inte det typ på andra sidan berget? om man tänker från välkommstcentrets sida? Jag kan vara intresserad men hur tar man sig över berget om man ska jobba? blir det fjällvandring till jobbet? =)

Dela lägenhet i trysil?
Hej hej!!!
Ni råkar inte ha ledigt i er lägenhet typ 2-3 veckor nu i dec början av jan? Jag å en kompis vill åka iväg och skriva vårt examensarbete. Vi har varit i Trysil ett par gånger och gillar stället + att det ligger hyfsat nära hem.

//Emma

Snödjup

Tillbaka
Topp