Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Demo-ex. av skidor (P3) Skillnader?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jGrund" data-source="post: 402783" data-attributes="member: 80858"><p>Tjoflöjt!</p><p></p><p>Tänkte höra med er om vilken skillnaden är mellan Scott P3 demo-ex och ett par vanliga? (06/07)</p><p></p><p>Hittills vet jag att demo-ex har/är (jämfört med 'vanliga'):</p><p></p><p>* Svart undersida</p><p>* Tjockare belag</p><p>* Plast-tjofräs i nosen. (Svart grej som skyddar - går den att ta bort smidigt?)</p><p>* Tyngre i och med tjockare belag</p><p></p><p>Vet ni om det är någon övrig skillnad? Främst tekniska egenskaper funderar jag på.</p><p></p><p>(Demo-ex. är alltså dom modellerna som bl.a. hyrs ut osv. Därav tjockare belag)</p><p></p><p>Köpte nämligen ett par Scott P3 (06/07) utan vetskapen om att det var demo-ex (han nämnde det inte (visste inte om det själv)). Lite missnöjd kanske. Vad tycker ni?</p><p></p><p>(jag kör främst pist/offpist, så att de är lite tyngre gör faktiskt inget. det tråkiga jag vet om hittills är väl utseendemässigt (svart undersida och svarta plastgrejor i nosen))</p><p></p><p>Tack o hej.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jGrund, post: 402783, member: 80858"] Tjoflöjt! Tänkte höra med er om vilken skillnaden är mellan Scott P3 demo-ex och ett par vanliga? (06/07) Hittills vet jag att demo-ex har/är (jämfört med 'vanliga'): * Svart undersida * Tjockare belag * Plast-tjofräs i nosen. (Svart grej som skyddar - går den att ta bort smidigt?) * Tyngre i och med tjockare belag Vet ni om det är någon övrig skillnad? Främst tekniska egenskaper funderar jag på. (Demo-ex. är alltså dom modellerna som bl.a. hyrs ut osv. Därav tjockare belag) Köpte nämligen ett par Scott P3 (06/07) utan vetskapen om att det var demo-ex (han nämnde det inte (visste inte om det själv)). Lite missnöjd kanske. Vad tycker ni? (jag kör främst pist/offpist, så att de är lite tyngre gör faktiskt inget. det tråkiga jag vet om hittills är väl utseendemässigt (svart undersida och svarta plastgrejor i nosen)) Tack o hej. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Demo-ex. av skidor (P3) Skillnader?
Tillbaka
Topp