Den bästa brädan??

Den bästa brädan??
någonsin???

mkt svårt att svara på då alla märken oftast byter namn på sina serier år efter år..

men Custom serien från Burton är väldigt respekterad men säkert inte den bästa...

sen passar ju en bräda olika för olika ändamål, en burton fish är säkert grym i pudret men hur funkar den i en pipe på x-games????

Den bästa brädan??
Jo, det vet jag också att det finns olika sorters brädor.. nu menar jag bara den bästa upplevelsen, då man känt faan vilken sköön bräda det här var.

Den bästa brädan??
Jag tror att det var julen -89. Jag hade en nyinköpt Sims 1625 Halfpipe och var i Idre över julen med min familj. Känslan när jag gjorde de första åken glömmer jag aldrig. Jag trodde inte att jag skulle kunna åka på en bättre bräda någonsin. Nu vet jag bättre, men den känslan jag hade då har jag aldrig upplevt senare.

Den bästa brädan??
* 3842 (Auguille du Midi)!!!
Den bästa icke "köl-brädan" jag någonsin åkt på, det bästa köpet jag gjort också om man vill göra allt utom att köra tricks kanske =).
Heter Dynastar numera sen förra säsongen.

/GnarF

Den bästa brädan??
Jag åkte mina första ryckiga svängar på en Nidecker Milkyway i Branäs 95, känslan i den brädan gick inte av för hackor. Annars rekomenderar jag brett och långt som går som ett spett i lössnö!
Så: Köp stort, krättra högt, kryp ihop och låt brädan sköta resten!

Den bästa brädan??

Är svårt att säga vilken som är den bästa bräda man någonsin åkt på! i parken kanske en bräda är otroligt skön medans en annan äger i offpisten.

men självklart kul att se vad de andra tycker om för brädor ;)

Den bästa brädan??
Burton Custom är en bräda som alltid håller sig i topp... Själv tycker jag att det är en jävligt skönt bräda.. Men som sagt.. bro på hur man åker

Den bästa brädan??
..

första burtonbrädan, "Air"; anno 1989 Åre .. jag trodde inte att det kunde kännas mycket bättre..

sen när jag körde den inovativa burton "Contact" (baseless-bindings) nån ggn i mitten av 90-talet

och senast burton "Jussi" som bara var helt jävla perfekt för mig :)

...

men känslan som jag fick när jag körde min första burton Air 1989 går inte att slå.

/Pinn

Den bästa brädan??
santa cruz platinum tt.. mm mm mmmm, så sjukt skön att hoppa med, satte alla trick första gången jkag körde med den, så skön på rails och allt möjligt som har med jibbing att göra. men tyvärr knäckte jag den i måndags

Den bästa brädan??
Den bästa brädan jag har åkt på är den jag har nu... Stuff Deamon. Den relativt billig men ändå riktigt skön att åka på. Man får ut massor av skön åkning för pengarna =)

Den bästa brädan??
pinn sa:
..

sen när jag körde den inovativa burton "Contact" (baseless-bindings) nån ggn i mitten av 90-talet
Haha baseless! fan va fett det var, allt för att öka känslan så mkt som möjligt helt rätt ju!!

rock on, nu fick jag feta flashback´s! fett!

Tillbaka
Topp