Den officiella dejtingtråden på Freeride!

Kristoferos

Ny medlem
Som rubriken lyder. Här kan vi flirta och charma varandra.

Kanske kommer just DU finna din stora kärlek i denna tråd? Kanske vill du ha någon annan killes MSN? Kanske vill du visa en stav på 36 centimeter i din webbkamera?

Dejtingtråden är främst avsedd för killar som vill träffa andra killar. Vill nämligen inte uppvigla till nåt triangeldrama, eller grupp***** vilket är lätt när en tjej kommer in på det alltför patriarkaliska Freeride.

I tonåren är det lätt att man låter "tasken tala", så att säga. Tänk därför på att inte vara stygg i mun, och tänk framför allt på att det faktiskt sitter riktiga människor bakom datorskärmarna. Det du skriver kan påverka andra människor i deras liv utanför Freeride, om så existerar.

Observera (jeppenator) att du inte får göra reklam med antydan på prostitution eller andra illegala verksamheter.

En sak till: den har tråden är i högsta grad seriös. Har ni för avsikt att förlöljliga min dejtingtråd kan ni dra åt helvete.

Senast ändrad:
förlåt!! jag ville bara att tråden skulle bli lite mer sexuellt laddad.
Hoppas på förståelse.

/Christiaan Von Dertens

Ni får väl lägga in en försäsongs stöt så ni har någon att åka skidor med..

"Puder älskande blondin söker lammkött med smala höfter helt blont hår. Bör ej gilla långa promenader och mysiga hemmakvällar. Du får gärna vara byxmyndig, snusare samt föredra porr framför skidfilm"
Svar skickas till "Use it or Lose it"

Cee: Du är alltså en kokainsniffande och ständigt hungrig blondin som är för slö för att gå ut och röra på dig och häldre är ute och röjer på kvällarna? Låter ju helt klart som den perfekta flickvännen! ;)

Och du söker den blonda till vänster?
ronny.jpg
??

Eller har jag missat något??

=))

Söker en trevlig kille som gillar få stavar uppstoppade i.......
.........Handsken.
Du ska även gilla att slicka ansvarsfullt.. (Snön alltså)
Stora hopp och railar ska du klara annars dumpar jag dig.

//Pontus Karl-Bertil Jonsson

Cee sa:
Ni får väl lägga in en försäsongs stöt så ni har någon att åka skidor med..

"Puder älskande blondin söker lammkött med smala höfter helt blont hår. Bör ej gilla långa promenader och mysiga hemmakvällar. Du får gärna vara byxmyndig, snusare samt föredra porr framför skidfilm"
Svar skickas till "Use it or Lose it"
Exakt hur ska jag svara? Förstår inte hur jag ska få tag på "Use it or Lose it". Annars kan du betrakta mig som intresserad. Jag är tyvärr inte blond... kanske går det ändå?

För övrigt blir jag mycket glad av att se så många som tagit initativ och frågat efter potentiella killar. Fortsätt så! Kanske kommer du spendera resten av ditt liv med killen du hittar här på Freeride.

Senast ändrad:
Gurra, kom hem!
Förlåt att jag skällde på dig för toalocket var uppe! Jag vet vi kan lösa det här men vi måste börja prata med varann! De som hände i ångbastun i VT 2007 är sedan länge begravt, låt oss börja om. din Bedlam 4-ever!

Kristoferos.

Bara att Skriva Use it or Lose it i högra hörnet på kuvertet och sedan skicka det till Hinsebergs Slutna Kvinnoanstalt ;)

Hej!
Jag söker en lång mörk främling för mysiga hemmakvällar.

är du den rätta för mig?

/Christiaan Von Dertens

man 55+ söker söt tjej i åldrarna 16-17, jag gillar mysiga hemmakväll och långa skogs promenader. på fritiden ägnar jag mig åt min frimärkssamling eller fågelskådning.
kram

Jag vill ju bara ha CAWK! Krav: minst 40cm totalt (välj själv fördelningen längd/omkrets), hårlösa lena skinkor och brunstig
moste gila powder

skicka nakenbilder till mig

Jag har hört att gurralito letar efter en gullig pojke. Helst med moppefjun och söt stjärt. Han måste gilla ljusblåa trikåer (helst med glitter på) och långa, romantiska strandpromenader i solnedgången.

HÖR AV ER TILL GURRALITO! Han längtar så efter en myskompis att titta på lets dance och melodifestivalen med!

Olof 47 Hudiksvall

Hej! Jag heter Olof och är 47 år gammal, jag har en katt och en krukväxt. Sen bor jag hos min mamma som är 85 år gammal, jag har ett rum med massa fina planscher på The Beatles och Beach Boys!

Jag söker då en tjej runt 18årsåldern som är oskuld (för det är jag också). Hon ska vara blond, ha snygg rumpa och stoooora bröst. Hon ska vara villig på allt! Jag kan allt, eftersom jag hänger på redtube hela tiden.

MVH; Olof

Olof 47 Hudiksvall

Vet inte hur man ska se det.. Men jag fick ett napp, men det var av Göran 55. Vet inte riktigt vad jag ska säga, men han var oskuld han också!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp