Denna jacka i Sthlm anyone?

jag har aldrig sett den i sthlm. men kolla på t-12 och oneoff, vet att dom säljer oakleykläder. kanske även på alpingaraget, dom har haft oakleykläder förut.

Bäst är väl att ringa och fråga? Kolla på eniro.se efter telefonnummer. Oftast har de väl telefonen vid datorn och kan lätt kolla upp i registret ifall de har den på lager. Då slipper du spriga omkring som en galning och riskera att inte hitta den.

nej ja skulle precis beställa den från Junkyard men då hade den gått åt :O ja lackade lite grann och fick lite utbrott på min omgivning tills jag hittade den på boardstore.se :D så nu är den beställd.

Tack ändå för tipsen jaao :)

Fanns den i Ozone på boardstore.se?
Tänkte också precis beställa den från junkyard, om någon vet något ställe i Sthlm så vore det nice.
Fast frågan är väl om man ska hitta nån annan jacka, den där verkar bli populär..

är det där jackan simon dumont har typ? ser ut som den iaf, om det är den så finns den på alpint i sthlm.

Laarzon sa:
nej ja skulle precis beställa den från Junkyard men då hade den gått åt :O ja lackade lite grann och fick lite utbrott på min omgivning tills jag hittade den på boardstore.se :D så nu är den beställd.

Tack ändå för tipsen jaao :)
varför skadu du prova en jacka som du redan beställt?, bättre om du hade provat innan du beställde den om du är osäker.. :P

Tillbaka
Topp