ok vet jag inte om det är men vem ska kolla liksom? annars är det väl bara att stampa in på turiststationen, gällde ju bara några dagar så det lär inte vara några problem. annars finns det massa sängar lediga i pettneu en bit utanför, du har ju bil så varför inte testa
lycka till