Desperat !

Bybbe

Ny medlem
Desperat !
Hallå, söker en bräda för park och pist. Är inne på den här ; http://www.junkyard.se/mega/product.aspx?pid=25472&g=a&m=c&lbid=196&lcid=14|301
Men jag vet inte riktigt om längd.

Har åkt i ett antal år nu men blev inget förra vintern och den gamla brädan är på tok för kort.

Jag är 192 ca, och väger 85kg. Skostorlek 45.

Vad har ni lite längre för tips. Den bör inte vara för kort? eller? Vad åker ni i samma längd på?

/Tacksam för svar.
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp