Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Det här med merinoull...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1315268" data-attributes="member: 190745"><p>Det viktigaste är väl att inte ha på sig för mycket och ha tillräckligt med ventilering. </p><p></p><p>Tycker inte heller det är någon direkt skillnad mellan ull och syntet förutom i sockor där jag tycker ull fungerar bättre (men har väl inte ens några syntet att jämföra med nu). </p><p></p><p>Brynje har jag också och fungerar väl ok men tycker inte den heller gör någon enorm skillnad. </p><p></p><p>Om jag blir blött, som jag så gått som alltid blir vid i alla fall lite mer intensitet, så blir jag oftast kall om jag slutar med aktiviteten, till och med om jag går in, sitter i en varm bil eller sätter på mig extra kläder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1315268, member: 190745"] Det viktigaste är väl att inte ha på sig för mycket och ha tillräckligt med ventilering. Tycker inte heller det är någon direkt skillnad mellan ull och syntet förutom i sockor där jag tycker ull fungerar bättre (men har väl inte ens några syntet att jämföra med nu). Brynje har jag också och fungerar väl ok men tycker inte den heller gör någon enorm skillnad. Om jag blir blött, som jag så gått som alltid blir vid i alla fall lite mer intensitet, så blir jag oftast kall om jag slutar med aktiviteten, till och med om jag går in, sitter i en varm bil eller sätter på mig extra kläder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Det här med merinoull...
Tillbaka
Topp