Det snöar! 2009

Det snöar! 2009
Det har snöat Hela dan idag. Och det bara fortsätter nu är det typ 2 dm. Bålsta 5 mil norr om Stockholm!

Senast ändrad:
Det snöar! 2009
var nyss ute å gjorde första åket för säsongen här i Upplands Väsby :) dock förstördes hoppet av skitungar med pulka direkt när man gick där ifrån, men men...

Det snöar! 2009
fenox92 sa:
var nyss ute å gjorde första åket för säsongen här i Upplands Väsby :) dock förstördes hoppet av skitungar med pulka direkt när man gick där ifrån, men men...
Det är ju alltid nått. Ska försöka ta mitt imorgon. Nu när snön ligger i södra stockholm

Det snöar! 2009
Ramlat ned 2dm i Sandviken under dan!!!
synd att man sitter på jobbet, man får nöja sig med att sladda lite elbil under natten :P

Det snöar! 2009
Har snöat i drygt 2 dygn i sträck i norra skåne. Ligger nästan en dm, snöandet ökade nu ikväll och jag hoppas att det fortsätter komma mer. Lite jobbigt att köra till jobbet dock:P

Det snöar! 2009
Skämtar inte när jag säger att det snart har snöat 4dm i Älta (Stockholm). Det bara pumpar ut, hoppas mycket streetrails filmas dessa dagar!

Det snöar! 2009
Helt insane, snöat i 3 dygn nu i Södra skåne. Mellan 50-70cm! Minns inte att de varit så mkt snö här tidigare : )

färska bilder:

--DSC_0087.jpg

-----DSC_0110.JPG

Senast ändrad:
Det snöar! 2009
Vad är det som händer i Tänndalen, nysnö och inte en enda barmarksfläck i backarna enligt hemsidan. Trots det stängde anläggningen den 1 maj. Varför inte dra ut på säsongen och använda den snö som finns. Är ganska säker på att det är möjligt att åka skidor i Tänndalen månaden ut.

megadal.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp