Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN-fråga
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NATIVE" data-source="post: 993520" data-attributes="member: 57037"><p>Läst (tror jag) de flesta trådar om DIN men får ändå ingen tillräckligt tydlig bild av vad som gäller bindningars min och max lägen. Dvs är en bidning anpassad eller inte för att kunna användas i hela spannet, är ex vis en STH 16 (DIN 9-16) fullt funktionsduglig inställd på 9 såväl som 16 eller måste man ligga ngnstans i mitten av spannet för att bidningen ska utlösa ultimat? Jag har kommit över en STH 16 och vill köra på 9 men gör jag det med risk att sabba knäna?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NATIVE, post: 993520, member: 57037"] Läst (tror jag) de flesta trådar om DIN men får ändå ingen tillräckligt tydlig bild av vad som gäller bindningars min och max lägen. Dvs är en bidning anpassad eller inte för att kunna användas i hela spannet, är ex vis en STH 16 (DIN 9-16) fullt funktionsduglig inställd på 9 såväl som 16 eller måste man ligga ngnstans i mitten av spannet för att bidningen ska utlösa ultimat? Jag har kommit över en STH 16 och vill köra på 9 men gör jag det med risk att sabba knäna? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
DIN-fråga
Tillbaka
Topp