Dinner Roll 720

• Trådstartare Trådstartare JCM
  • Start datum Start datum

JCM

Ny medlem
Dinner Roll 720
Tjabba alla Freeride-diggare,
Om jag gör en Dinner Roll 720 Japan d-spin inverted mooning phat ass kicking mulekick to face i mitt nya Mountain Hardware-ställ med daKinesäck på ryggen, Daineseväst, motivlackad störtkruka, Ultravox och jibbkidzlagg med tuffa klibbor på.
Hur många ragg kan jag räkna med att scora hem på en vecka?
Går det att lösa redan till afterwhatevertidpunkten så att man hinner med en 2-3 per dag?
Är det skillnad på om jag väljer Åre (kanske Goldwin eller Phenix funkat bättre för å få lite fett på sylen) eller St Anton (alt Badgastein) att ladda mina trix? Eller är de säkraste korten de jättepena LT-flickorna?
Måste jag färga håret som kidsen ock? Kanze ha ett tennispannband?
Måste man känna nån i familjen Ingrosso, läsa Åka Skidors prylguide samt åka omkring i pappas SUV?
Eller ligger jag bra till bara jag har rätt träningskort, fast stjärt och ett colgateleende till gittornas Kodakmoments?

Kanze det kommande påsklovssvineris klart lysande stjärna (Sternehimmel) och c*nn*l*ng*s-kung?

Dinner Roll 720
Klart att du inte får nåt napp! Du har ju glömt att ta på dig en Canada goose väst!!! Utan den, inga 2-3 brudar per dag där inte! Uj uj uj, amatör...

Dinner Roll 720
med en trasa i bakfickan, avklipptra ärmar på t-shirten, nitbälte, för stora oakleybrillor och en switch d-spin reverse mute i trickbagen så finns det nig inga gränser.

Dinner Roll 720
Ja säj som Ingemar: Hä bar å åk, hä löna sej int å förklar för dom som int begrip. Dvs streaka!!! Om det är riktigt kallt behövs inte så mycket fett på sylen då.

Gittorna kommer garanterat att flockas då!

Dinner Roll 720
Bäste JCM!

Patetiskt! Även en brant kille som du måste inse när det är dags att ta ett steg vidare i livet. Du kan säkerligen få klasar av fjortisarna (som många gånger är sjusärdeles välutrustade...) hängande som läskpapper på ditt håriga bröst, men är det verkligen det du vill? Är det inte dags att gå ett steg vidare och vinna en riktig kvinna, dvs någon som passerat tjugostrecket och kan användas till annat än som smycke och liggunderlag?

Jag förstår att det är ett stort steg för dig och respekterar den oerhörda rädsla du byggt upp inför en relation där även samtal ingår. Men var inte rädd, du kommer visserligen att misslyckas några gånger med följden att ditt redan dåliga självförtroende når nya bottennivåer, men när du då står längst ner i förtvivlans brunn, avklädd och blottad, kommer du att se ett ljus ovanför ditt huvud med en strålglans du aldrig tidigare sett! En kvinna som inte bara ser "dinnerrolls" och spelande muskler, utan en kvinna som älskar dig för den du verkligen är...

Så, mitt tips är som alltid. Slappna av, våga misslyckas och var dig själv.

That´s all kids! / MM

Dinner Roll 720
Ojojoj, vad har hänt JCM? Har du tappat tron på din förmåga? och därmed måste dölja bristen på kompetens (potens) mha yttre attribut. Eller har du bara anslutit dig till tävlingen "Mest prylar när den dör vinner"-tävlingen?
Kör på streaka du eller ta en Norrlands guld och var dig själv för en stund så ordnar sig nog resten......

Dinner Roll 720
Finns det numera bara plats för kvasi-ironi-höhö-"vad rackarns ska jag skriva"-diskussioner på detta forum? Det känns lite som om ämnena här ältas om och om och om igen. Finns det något friskt kött därute som vill diskutera andra saker än prylar VS tuffhet, Troppan, hur fånigt Cham är, "hur ironisk kan jag vara" VS "hur kul är det att håna de som inte fattade poängen" osv in i all oändlighet så skriv nåt på forumet innan det självdör.

Det är snart roligare att plugga nyckeltal än att sätta sig framför datorn och kolla på freeride.

>> RR <<

Förbehåll: Så att ingen ska komma med den klassiska "är du så j-vla bidragande själv då"-kontringen, så erkänner jag: Jag är inte så bidragande själv, men ni förstår nog kontentan ändå.

Dinner Roll 720
Du har ju glömt att ha på dig enorma fallskärmsstora oakley pants med 7-radigt nitskärp och tre tjocka kedjor på som hänger runt knävecken!
Dessutom måste du ha en minst meterlång nyckelkedja plus en sliten trasa som fladdrar ut ur din backficka.

Är du riktigt tuff glider du sedan omkring med blå/röd/grön/vit/lila/orangefärgat jättehår bestående av tovor på huvudet, balla ärr i ansiktet, och dödskalle/red bull/no fear-pannband med enorma sonyhörlurar med tillhörande minidisc.

Dina oakleybyxor måste vara fullständigt sönderrivna nedtill, samt täcka dina salomon promodelpjäxor och hasa i snön under dina Mad trixskidor med sina under foten heldemolerade, sönderskrapade stålkanter p.g.a rails nerför susabäcksrailet utanför polisstationen i åre.

Du får gärna ha en alldeles för stor oakleytröja också, men kom i håg! Minst XXXL!
Det enda tricket du kan sänka dig till att göra är en switch misty 900 reverse mutegrab, och när du landar, kom ihåg att se så där tufft nonchalant slapp ut som om du inte bryr dig ett skit om andras applåder.
En ball sak med att vara en sån här tuff jibber är att, när du ser nån liten grabb som med sina teneightys försöker lära sig en 360, och frågar dig om råd, ska du bara fnysa och säga att han borde åka längd istället.
Och sist men inte minst: Se alltid trött ut.

//jacob

Dinner Roll 720
Man tackar å bockar Jacob. Det är ju uppenbart att jag inte hade ett endaste rätt från början - men nu jevvlar skall det inventeras i sportprylshögen för omedelbar uppdatering.

Dinner Roll 720
Såg faktiskt en kille i Bjursås i helgen som stämmer in på Jacob Westers beskrivning av en "äkta" jibber, men med tillägget att han hade något tygstycke lindat runt knoppen för att troligtvis likna en pirat eller nåt annat häftigt. Den slitna trasan fladdrade inte heller i bakfickan utan på sidan på nåt vis. Kedjorna och nitbältet fanns där. De slitna stålkanterna kan jag inte uttala mig om, men byxorna såg verkligen "baggy" ut. Krukan hade han förstås lämnat hemma. Men det värsta var iallafall att han kunde åka också.

Tillbaka
Topp