Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dinner Roll 720
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 17171" data-attributes="member: 14197"><p>Tjabba alla Freeride-diggare,</p><p>Om jag gör en Dinner Roll 720 Japan d-spin inverted mooning phat ass kicking mulekick to face i mitt nya Mountain Hardware-ställ med daKinesäck på ryggen, Daineseväst, motivlackad störtkruka, Ultravox och jibbkidzlagg med tuffa klibbor på. </p><p>Hur många ragg kan jag räkna med att scora hem på en vecka? </p><p>Går det att lösa redan till afterwhatevertidpunkten så att man hinner med en 2-3 per dag?</p><p>Är det skillnad på om jag väljer Åre (kanske Goldwin eller Phenix funkat bättre för å få lite fett på sylen) eller St Anton (alt Badgastein) att ladda mina trix? Eller är de säkraste korten de jättepena LT-flickorna?</p><p>Måste jag färga håret som kidsen ock? Kanze ha ett tennispannband?</p><p>Måste man känna nån i familjen Ingrosso, läsa Åka Skidors prylguide samt åka omkring i pappas SUV?</p><p>Eller ligger jag bra till bara jag har rätt träningskort, fast stjärt och ett colgateleende till gittornas Kodakmoments?</p><p></p><p>Kanze det kommande påsklovssvineris klart lysande stjärna (Sternehimmel) och c*nn*l*ng*s-kung?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 17171, member: 14197"] Tjabba alla Freeride-diggare, Om jag gör en Dinner Roll 720 Japan d-spin inverted mooning phat ass kicking mulekick to face i mitt nya Mountain Hardware-ställ med daKinesäck på ryggen, Daineseväst, motivlackad störtkruka, Ultravox och jibbkidzlagg med tuffa klibbor på. Hur många ragg kan jag räkna med att scora hem på en vecka? Går det att lösa redan till afterwhatevertidpunkten så att man hinner med en 2-3 per dag? Är det skillnad på om jag väljer Åre (kanske Goldwin eller Phenix funkat bättre för å få lite fett på sylen) eller St Anton (alt Badgastein) att ladda mina trix? Eller är de säkraste korten de jättepena LT-flickorna? Måste jag färga håret som kidsen ock? Kanze ha ett tennispannband? Måste man känna nån i familjen Ingrosso, läsa Åka Skidors prylguide samt åka omkring i pappas SUV? Eller ligger jag bra till bara jag har rätt träningskort, fast stjärt och ett colgateleende till gittornas Kodakmoments? Kanze det kommande påsklovssvineris klart lysande stjärna (Sternehimmel) och c*nn*l*ng*s-kung? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dinner Roll 720
Tillbaka
Topp