Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dinner Roll 720
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 17175" data-attributes="member: 13863"><p>Bäste JCM! </p><p></p><p>Patetiskt! Även en brant kille som du måste inse när det är dags att ta ett steg vidare i livet. Du kan säkerligen få klasar av fjortisarna (som många gånger är sjusärdeles välutrustade...) hängande som läskpapper på ditt håriga bröst, men är det verkligen det du vill? Är det inte dags att gå ett steg vidare och vinna en riktig kvinna, dvs någon som passerat tjugostrecket och kan användas till annat än som smycke och liggunderlag?</p><p></p><p>Jag förstår att det är ett stort steg för dig och respekterar den oerhörda rädsla du byggt upp inför en relation där även samtal ingår. Men var inte rädd, du kommer visserligen att misslyckas några gånger med följden att ditt redan dåliga självförtroende når nya bottennivåer, men när du då står längst ner i förtvivlans brunn, avklädd och blottad, kommer du att se ett ljus ovanför ditt huvud med en strålglans du aldrig tidigare sett! En kvinna som inte bara ser "dinnerrolls" och spelande muskler, utan en kvinna som älskar dig för den du verkligen är...</p><p></p><p>Så, mitt tips är som alltid. Slappna av, våga misslyckas och var dig själv. </p><p></p><p>That´s all kids! / MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 17175, member: 13863"] Bäste JCM! Patetiskt! Även en brant kille som du måste inse när det är dags att ta ett steg vidare i livet. Du kan säkerligen få klasar av fjortisarna (som många gånger är sjusärdeles välutrustade...) hängande som läskpapper på ditt håriga bröst, men är det verkligen det du vill? Är det inte dags att gå ett steg vidare och vinna en riktig kvinna, dvs någon som passerat tjugostrecket och kan användas till annat än som smycke och liggunderlag? Jag förstår att det är ett stort steg för dig och respekterar den oerhörda rädsla du byggt upp inför en relation där även samtal ingår. Men var inte rädd, du kommer visserligen att misslyckas några gånger med följden att ditt redan dåliga självförtroende når nya bottennivåer, men när du då står längst ner i förtvivlans brunn, avklädd och blottad, kommer du att se ett ljus ovanför ditt huvud med en strålglans du aldrig tidigare sett! En kvinna som inte bara ser "dinnerrolls" och spelande muskler, utan en kvinna som älskar dig för den du verkligen är... Så, mitt tips är som alltid. Slappna av, våga misslyckas och var dig själv. That´s all kids! / MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dinner Roll 720
Tillbaka
Topp