Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10429" data-attributes="member: 14483"><p>Jag måste bara understryka den underbara hemsida som ni knåpat ihop. Introt är grymt ”Cash is King”</p><p>Att du sedermera väljer smeknamnet Tisse och vill ha ett dippankort. Jag är full av beundran. Fortsätter ni så är kommer du att vara en Åreprofil inom kort. </p><p></p><p>Att ingen annan vill dokumentera en säsong i Åre är helt otroligt. Det tyder på en viss vakenhet att ni är först grabbar! Varför ringer ni inte SVT? Så kan Bobbo komma och dokumentera era äventyr. </p><p></p><p>Av dina bilder ser jag att är en brantåkare av rang. Skulle jag vara några år yngre och från Stockholm skulle du och jag säkert ha träffat på OBS-klass-lektionerna och blivit polare. Fan vilka fester vi kunde ha haft. Jag kanske också hade hängt med till Åre för att bo i en av familjens lägenhet. </p><p>Självständigt…..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10429, member: 14483"] Jag måste bara understryka den underbara hemsida som ni knåpat ihop. Introt är grymt ”Cash is King” Att du sedermera väljer smeknamnet Tisse och vill ha ett dippankort. Jag är full av beundran. Fortsätter ni så är kommer du att vara en Åreprofil inom kort. Att ingen annan vill dokumentera en säsong i Åre är helt otroligt. Det tyder på en viss vakenhet att ni är först grabbar! Varför ringer ni inte SVT? Så kan Bobbo komma och dokumentera era äventyr. Av dina bilder ser jag att är en brantåkare av rang. Skulle jag vara några år yngre och från Stockholm skulle du och jag säkert ha träffat på OBS-klass-lektionerna och blivit polare. Fan vilka fester vi kunde ha haft. Jag kanske också hade hängt med till Åre för att bo i en av familjens lägenhet. Självständigt….. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp