Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 10444" data-attributes="member: 15094"><p>Vänta nu här... ni (som sågat oss) har visst kallat oss för Sth så då är det väl inte mer än rätt att vi får kalla er något så snällt som bondtölpar...(vet dock inte vilka vi kallat det)</p><p></p><p>Vi är ju inte ens sörmlänningar!!! Uppsala ligger i Uppland om jag minns rätt. Det är som att säga att Åre ligger i Västerbotten. Kolla en kartbok! </p><p>Precis som Tisse säger så är det ingen ide att försöka gömma sig nu, så om ni (som kallar er "lokals") tycker att det är värt besväret att leta upp oss så...</p><p>Jag är oxå, likt Tisse, liten och van vid spö. Med andra ord så är det inget nytänkande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 10444, member: 15094"] Vänta nu här... ni (som sågat oss) har visst kallat oss för Sth så då är det väl inte mer än rätt att vi får kalla er något så snällt som bondtölpar...(vet dock inte vilka vi kallat det) Vi är ju inte ens sörmlänningar!!! Uppsala ligger i Uppland om jag minns rätt. Det är som att säga att Åre ligger i Västerbotten. Kolla en kartbok! Precis som Tisse säger så är det ingen ide att försöka gömma sig nu, så om ni (som kallar er "lokals") tycker att det är värt besväret att leta upp oss så... Jag är oxå, likt Tisse, liten och van vid spö. Med andra ord så är det inget nytänkande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp