Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10491" data-attributes="member: 14483"><p>Jag har då aldrig betvivla t att Tisse, Smurfen & co befinner sig i Åre. </p><p>Detta krazy gäng verkar ju riktigt kunna skaka om i byn. Men hur gör ni för att dominera utelivet om ni inte har fixat dippan kort, jag trodde att man var helt ute om man inte spenderade söndagsnätterna i vimlet på dippan. Hur klarar ni av att vara så på topp hela tiden? För att inte tala om den stora mediala uppmärksamhet som ni fått. Det måste ju vara stora kalas hos er med massor av eleganta brudar från huvudstadens finare kvarter. </p><p></p><p>Kan det möjligen vara så att ni är ena sjuhelvetes åkare som med dödsförakt utmanar skidsystemet till det yttersta. Jag ser framför mig hur ni bejublat iklädd de senaste i modesvängen bränner ned för den isiga pist efter den andra. Som hjältar tas ni emot på varje bar och restaurang och bjuds på de flottaste menyer. Folk kanske till och med vågar sig fram för en autograf och små flickorna fnissar generat när ni går förbi.</p><p>Att ni skulle bli sådana lokala begivenheter kunde jag mig aldrig ha gissat. Man kanske skulle styra om planerna och resa till Åre för att i er skugga kunna njuta av ära och berömmelse. </p><p></p><p>Men om det mesta verkar vara bluff och ryktena om er prestation visar sig osann, blir jag mycket besviken och snudd på sårad. Då kan det hända att jag aldrig reser till Åre utan väntar här i U-A och planerar för framtida hämnd och illgärningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10491, member: 14483"] Jag har då aldrig betvivla t att Tisse, Smurfen & co befinner sig i Åre. Detta krazy gäng verkar ju riktigt kunna skaka om i byn. Men hur gör ni för att dominera utelivet om ni inte har fixat dippan kort, jag trodde att man var helt ute om man inte spenderade söndagsnätterna i vimlet på dippan. Hur klarar ni av att vara så på topp hela tiden? För att inte tala om den stora mediala uppmärksamhet som ni fått. Det måste ju vara stora kalas hos er med massor av eleganta brudar från huvudstadens finare kvarter. Kan det möjligen vara så att ni är ena sjuhelvetes åkare som med dödsförakt utmanar skidsystemet till det yttersta. Jag ser framför mig hur ni bejublat iklädd de senaste i modesvängen bränner ned för den isiga pist efter den andra. Som hjältar tas ni emot på varje bar och restaurang och bjuds på de flottaste menyer. Folk kanske till och med vågar sig fram för en autograf och små flickorna fnissar generat när ni går förbi. Att ni skulle bli sådana lokala begivenheter kunde jag mig aldrig ha gissat. Man kanske skulle styra om planerna och resa till Åre för att i er skugga kunna njuta av ära och berömmelse. Men om det mesta verkar vara bluff och ryktena om er prestation visar sig osann, blir jag mycket besviken och snudd på sårad. Då kan det hända att jag aldrig reser till Åre utan väntar här i U-A och planerar för framtida hämnd och illgärningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp