Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 10500" data-attributes="member: 14483"><p>Jag har fortfarande stort förtroende för dig Tisse och dina vapendragare. Den här lilla fadäsen med val av mjölkprodukt var en svår fråga. Jag tycker att din förklaring om röd eller grön mjölk var begåvad, snudd på lysande. Sedan att ni verkar vara groggblandare av rang går ju lätt att bevisa av er gedigna drinklista. </p><p></p><p>Cola är ju en Firestarter för alla gossar och helt otänkbart att avstå. Vad vore värden utan cola? </p><p>Nu verkar det som om ni även kan bestämma över väderprognosen och låter det snöa i Åre. Betyder det att ni lämnar byn för en seger-Tour bland rikets tätorter eller stannar ni kvar och visar hur man sladdar omkring i 20 cm blötsnö. </p><p>Hoppas att ni inte tar vatten över huvudet, det kan vara lite trixit att gå från hård bearbetad snö till opistat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 10500, member: 14483"] Jag har fortfarande stort förtroende för dig Tisse och dina vapendragare. Den här lilla fadäsen med val av mjölkprodukt var en svår fråga. Jag tycker att din förklaring om röd eller grön mjölk var begåvad, snudd på lysande. Sedan att ni verkar vara groggblandare av rang går ju lätt att bevisa av er gedigna drinklista. Cola är ju en Firestarter för alla gossar och helt otänkbart att avstå. Vad vore värden utan cola? Nu verkar det som om ni även kan bestämma över väderprognosen och låter det snöa i Åre. Betyder det att ni lämnar byn för en seger-Tour bland rikets tätorter eller stannar ni kvar och visar hur man sladdar omkring i 20 cm blötsnö. Hoppas att ni inte tar vatten över huvudet, det kan vara lite trixit att gå från hård bearbetad snö till opistat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp