Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tisse" data-source="post: 10509" data-attributes="member: 14555"><p>Det är synd att våra meningar skall gå isär så otroligt vid detta tillfälle. Normalt är det ett antal mil mellan oss och vi har alla olika bakgrund, men det har ej märkts så mycket på våra åsikter förrän nu. </p><p>Jag ber mannen så mycket om ursäkt ifall jag missuppfattade ordet "blaskigt". Vi får slå upp problemet i en ordbok och avgöra rätt och fel angående ämnet. </p><p>Jag vill också passa på att be om förlåtelse för mina korta och ointressanta inlägg här på sistone. Trodde aldrig att det skulle gå så långt som det har gjort. Vill tacka de som frekvent skrivit på gott och ont i detta forum under repliken "Dippankort".</p><p>Jag blir lätt till sinnet varje gång jag ser att det finns mer att läsa. </p><p>Förövrigt funderar jag hårt redan nu på att köpa rättigheterna till denna del av forumet för att sedan skriva ut följetången och sälja den i pocketformat för 199,50:- på Studentbokhandeln i min hemstad, med titeln "Min säsong i Åre!". </p><p>Intresserade medarbetare kan ju höra av sig.</p><p>Till sist: Vart får man då tag på pulvermjölk ni pratar så varmt om. Jag har under min karriär som barkuse aldrig stött på ämnet och vet därför inte ens vad det handlar om... </p><p>Vidhåller ändå att det skall vara röd mjölk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tisse, post: 10509, member: 14555"] Det är synd att våra meningar skall gå isär så otroligt vid detta tillfälle. Normalt är det ett antal mil mellan oss och vi har alla olika bakgrund, men det har ej märkts så mycket på våra åsikter förrän nu. Jag ber mannen så mycket om ursäkt ifall jag missuppfattade ordet "blaskigt". Vi får slå upp problemet i en ordbok och avgöra rätt och fel angående ämnet. Jag vill också passa på att be om förlåtelse för mina korta och ointressanta inlägg här på sistone. Trodde aldrig att det skulle gå så långt som det har gjort. Vill tacka de som frekvent skrivit på gott och ont i detta forum under repliken "Dippankort". Jag blir lätt till sinnet varje gång jag ser att det finns mer att läsa. Förövrigt funderar jag hårt redan nu på att köpa rättigheterna till denna del av forumet för att sedan skriva ut följetången och sälja den i pocketformat för 199,50:- på Studentbokhandeln i min hemstad, med titeln "Min säsong i Åre!". Intresserade medarbetare kan ju höra av sig. Till sist: Vart får man då tag på pulvermjölk ni pratar så varmt om. Jag har under min karriär som barkuse aldrig stött på ämnet och vet därför inte ens vad det handlar om... Vidhåller ändå att det skall vara röd mjölk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp