Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 10510" data-attributes="member: 14197"><p>Om vi utgår från att grabbarna är mer intresserade av bastuklubbar än skidåkning så får det bli så, jag bryr mig inte.</p><p></p><p>Vad som är mer graverande, nu när vi har förstahandsinformation i frågan, är att det handlar om sådana dare devils som tackar nej till Fernet. Det måste vara ungdomens okunskap och naivitet som utsätter dem för sådana faror. Att tacka nej till Fernet är ju i större delen av den civiliserade världen (dvs utanför ShampoX) belagt med dödsstraff och stegling som påföljd på det. T o m i Åre antar jag att det inte ses med blida ögon på dylikt beteende.</p><p></p><p>För mig är det helt totalt obegripligt att tacka nej till Fernet och liknande drycker. What is their major malfunction? Finns det ingen som håller efter återväxten i Uppsala? Alla dessa frågor utan svar. Omdet nu inte dricks Fernet - vad dricks det då? WR MED MJÖLK? Det verkar som om allt håller på att bli helt galet tvärs över ända däruppe i Jämtland.</p><p></p><p>ElPerro: ta på dig spritpolisspeedsuiten och ryck ut. Larmet har gått!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 10510, member: 14197"] Om vi utgår från att grabbarna är mer intresserade av bastuklubbar än skidåkning så får det bli så, jag bryr mig inte. Vad som är mer graverande, nu när vi har förstahandsinformation i frågan, är att det handlar om sådana dare devils som tackar nej till Fernet. Det måste vara ungdomens okunskap och naivitet som utsätter dem för sådana faror. Att tacka nej till Fernet är ju i större delen av den civiliserade världen (dvs utanför ShampoX) belagt med dödsstraff och stegling som påföljd på det. T o m i Åre antar jag att det inte ses med blida ögon på dylikt beteende. För mig är det helt totalt obegripligt att tacka nej till Fernet och liknande drycker. What is their major malfunction? Finns det ingen som håller efter återväxten i Uppsala? Alla dessa frågor utan svar. Omdet nu inte dricks Fernet - vad dricks det då? WR MED MJÖLK? Det verkar som om allt håller på att bli helt galet tvärs över ända däruppe i Jämtland. ElPerro: ta på dig spritpolisspeedsuiten och ryck ut. Larmet har gått! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp