Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smurfen" data-source="post: 10532" data-attributes="member: 15094"><p>Då vet vi vilka tåtar som gäller(kunde nästan ha gissat det själv). Vi får ta o supa ner oss med chefen helt enkelt. Får helt enkelt ta o boka krökatid i Uffes(tror visst det var så han hette) agenda. </p><p></p><p>JCM, det där med att väcka moderskänslor är förvisso bra men risken att man väcker för många är överhängande. Blir det för mkt sånt så blir det incest vilket jag tvivlar på att så många flickebarn är intreserade av. De få som är det tvivlar jag på att jag vill umgås med. </p><p></p><p>Jag tror fullt ut på att kröka ner sig med kvinnsen, det gäller dock att hålla uppe deras frekvens likväl som sin egen. Det är oftast det som är problemet(simultanverksamheten måste vara på topp!!!). Så det är bara att leta rätt på ett lämpligt offer o hugga som en kobra när tillfälle ges! När man väl satt stöten ska de inte kunna slingra sig. Om jakten mot förmodan skulle vara ett misslyckande så är det bara acceptera faktumet o ge henne öknamn(lr åtminstone antyda att hon ändå var ful som stryk!) för att sedan gå vidare till nästa dam(man bör ha en liten buffert, minst 2/kväll). En lyckad jakt är att vara totalt rak(egenskaper i det tillståndet kan ofta vara att man är lite av ett as...) men ändå, i hennes ögon(inte hennes polares), en jävligt trevlig kille! Sagt o gjort, bara att hala in fångsten!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smurfen, post: 10532, member: 15094"] Då vet vi vilka tåtar som gäller(kunde nästan ha gissat det själv). Vi får ta o supa ner oss med chefen helt enkelt. Får helt enkelt ta o boka krökatid i Uffes(tror visst det var så han hette) agenda. JCM, det där med att väcka moderskänslor är förvisso bra men risken att man väcker för många är överhängande. Blir det för mkt sånt så blir det incest vilket jag tvivlar på att så många flickebarn är intreserade av. De få som är det tvivlar jag på att jag vill umgås med. Jag tror fullt ut på att kröka ner sig med kvinnsen, det gäller dock att hålla uppe deras frekvens likväl som sin egen. Det är oftast det som är problemet(simultanverksamheten måste vara på topp!!!). Så det är bara att leta rätt på ett lämpligt offer o hugga som en kobra när tillfälle ges! När man väl satt stöten ska de inte kunna slingra sig. Om jakten mot förmodan skulle vara ett misslyckande så är det bara acceptera faktumet o ge henne öknamn(lr åtminstone antyda att hon ändå var ful som stryk!) för att sedan gå vidare till nästa dam(man bör ha en liten buffert, minst 2/kväll). En lyckad jakt är att vara totalt rak(egenskaper i det tillståndet kan ofta vara att man är lite av ett as...) men ändå, i hennes ögon(inte hennes polares), en jävligt trevlig kille! Sagt o gjort, bara att hala in fångsten!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp