Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 10535" data-attributes="member: 14197"><p>Haha, T_C börjar du oroa dig för konkurrensen från de välbeställda, snygga, snabba, verbala, trevliga och erfarna gentlemännen som sett mer under det senaste året än vad du kommer att få uppleva under hela ditt liv? Oroa dig medan tid finnes - vid skarpt läge är det för sent.</p><p></p><p>Visst är det ett problem att kidsen inte har råd att gå på krogen och roa sig. Men det är ju det naturliga urvalet som gör att det blir mer spex att hitta på för oss andra. Detta gör ju att åldersgränsnivån är onödig - fattiglapparna sitter hemma i bastun med skogsstjärnan. Vilket i sin tur är ett problem för de som har som affärsidé att driva just fjällkrogar. Det är spånkförsäljningen som är deras levebröd, så även om du är en parasit utan medkänsla för dina entreprenörsmedmänniskor så är inte jag det. Klart fjällkrogsägarna (precis som fiskesamhällskrogägarna och strandbarägarna) skall ha sin beskärda del av glesbygdsstödet. </p><p></p><p>Den som inte njuter av riktig WR - och känner att de biter i kroppen - har aldrig provat. Recept: ta ett tomt akvarium, en 3-litare med Smirre, ett helrör Kahlua och ett par skedar mjölkpulver. Dela ut sugrör och töm!</p><p></p><p>Är du intresserad av att dö nu, så bryr inte jag mig - personligen finns en hel del hyss kvar att utföra.</p><p></p><p>Vad gäller brantheten är det nog ingen idé att försöka förklara för du skulle ändå inte fatta - och precis när du tror du har förstått är det det slutgiltiga beviset att du inte begripit NÅGONTING.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 10535, member: 14197"] Haha, T_C börjar du oroa dig för konkurrensen från de välbeställda, snygga, snabba, verbala, trevliga och erfarna gentlemännen som sett mer under det senaste året än vad du kommer att få uppleva under hela ditt liv? Oroa dig medan tid finnes - vid skarpt läge är det för sent. Visst är det ett problem att kidsen inte har råd att gå på krogen och roa sig. Men det är ju det naturliga urvalet som gör att det blir mer spex att hitta på för oss andra. Detta gör ju att åldersgränsnivån är onödig - fattiglapparna sitter hemma i bastun med skogsstjärnan. Vilket i sin tur är ett problem för de som har som affärsidé att driva just fjällkrogar. Det är spånkförsäljningen som är deras levebröd, så även om du är en parasit utan medkänsla för dina entreprenörsmedmänniskor så är inte jag det. Klart fjällkrogsägarna (precis som fiskesamhällskrogägarna och strandbarägarna) skall ha sin beskärda del av glesbygdsstödet. Den som inte njuter av riktig WR - och känner att de biter i kroppen - har aldrig provat. Recept: ta ett tomt akvarium, en 3-litare med Smirre, ett helrör Kahlua och ett par skedar mjölkpulver. Dela ut sugrör och töm! Är du intresserad av att dö nu, så bryr inte jag mig - personligen finns en hel del hyss kvar att utföra. Vad gäller brantheten är det nog ingen idé att försöka förklara för du skulle ändå inte fatta - och precis när du tror du har förstått är det det slutgiltiga beviset att du inte begripit NÅGONTING. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp