Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tisse" data-source="post: 10553" data-attributes="member: 14555"><p>Läget är som följer:</p><p></p><p>Ekonomin ser lite knepig ut för min del, men jag ska göra mitt bästa för att göra av med mina sista slantar för att kunna åka hem till Nuppsala om cirkus en månad.</p><p></p><p>Apropå cirkus så var direktören för cirkus Sundsvall på besök i stugan i helgen. Jag får tacka för pardansen igår på det omtalade hotellet och jag hoppas vi redde ut pengafrågan. Annars får vi ta det nästa gång vare sig det är i Sucksvall, Nuppsala eller på berget.</p><p></p><p>Just nu sitter jag bakis som en sork och rycker i mitt pösiga skinn kring magen som en gång i tiden var så spänt och ansträngt. Vart tog kusen vägen?</p><p></p><p>När det gäller skidåkningen så redovisar jag hela tiden min åktid på sidan. Jag kan bara säga att det är varken en sekund längre eller kortare än vad som står.</p><p></p><p>Dippankortet har jag gett upp. Likaså tjejer. Istället ägnar jag mig åt homodans med min vän Tom Croix (Canada).</p><p></p><p>Tack och hej leverpastej!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tisse, post: 10553, member: 14555"] Läget är som följer: Ekonomin ser lite knepig ut för min del, men jag ska göra mitt bästa för att göra av med mina sista slantar för att kunna åka hem till Nuppsala om cirkus en månad. Apropå cirkus så var direktören för cirkus Sundsvall på besök i stugan i helgen. Jag får tacka för pardansen igår på det omtalade hotellet och jag hoppas vi redde ut pengafrågan. Annars får vi ta det nästa gång vare sig det är i Sucksvall, Nuppsala eller på berget. Just nu sitter jag bakis som en sork och rycker i mitt pösiga skinn kring magen som en gång i tiden var så spänt och ansträngt. Vart tog kusen vägen? När det gäller skidåkningen så redovisar jag hela tiden min åktid på sidan. Jag kan bara säga att det är varken en sekund längre eller kortare än vad som står. Dippankortet har jag gett upp. Likaså tjejer. Istället ägnar jag mig åt homodans med min vän Tom Croix (Canada). Tack och hej leverpastej! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp