Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="T_C" data-source="post: 10567" data-attributes="member: 15362"><p>Martin var det inte du som stod i kön till just Dippan (gick förbi när jag var på besök i byn, skulle dock hem å sova) i Östermalmskepan och en sån där dunjacka med det där märket som alla andra speciella människor som vill sticka ut lite har....(du kanske hade en röd..)Du berättade för ett par stackars flickebarn om hur du faktiskt pratat med vakterna igår om hur du faktiskt skulle vara där hela veckan och tänkte gå ut varje dag. Ni var ju ett par sköna killar med "Sökarna" frillor, solbrillor (för ulitimat subkändis wannabee faktor) och en del stålars, som skulle förära Dippan med er närvaro varje dag under er vistelse i "dom Svenska Alperna". Om det fanns nåt kort man kunde få eller så....Men tyvärr hade det inte gått, du var nog lite besviken för i Stockholm där stod du minsann inte i kö. </p><p>Sen tror jag bestämt att du försökte glida förbi inne på Ica, men tyvärr så fick du inte gå före kön där heller (trots din rosa skjorta med vit krage, uppknäppt för att visa din fina solariebränna).Lite besviken var du nog också för som Saluhallarna i Stockholm var det ju inte heller. Besviken var du nog också för "här fanns ju inga renar".</p><p>Jag tycker du ska hålla till söderut, typ Hammarbybacken (riktiga berg för dig) och så kan du ju festa loss för farsans pengar på Spyan för där kanske du inte behöver stå i kö, och du slipper åka så långt som till Åre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="T_C, post: 10567, member: 15362"] Martin var det inte du som stod i kön till just Dippan (gick förbi när jag var på besök i byn, skulle dock hem å sova) i Östermalmskepan och en sån där dunjacka med det där märket som alla andra speciella människor som vill sticka ut lite har....(du kanske hade en röd..)Du berättade för ett par stackars flickebarn om hur du faktiskt pratat med vakterna igår om hur du faktiskt skulle vara där hela veckan och tänkte gå ut varje dag. Ni var ju ett par sköna killar med "Sökarna" frillor, solbrillor (för ulitimat subkändis wannabee faktor) och en del stålars, som skulle förära Dippan med er närvaro varje dag under er vistelse i "dom Svenska Alperna". Om det fanns nåt kort man kunde få eller så....Men tyvärr hade det inte gått, du var nog lite besviken för i Stockholm där stod du minsann inte i kö. Sen tror jag bestämt att du försökte glida förbi inne på Ica, men tyvärr så fick du inte gå före kön där heller (trots din rosa skjorta med vit krage, uppknäppt för att visa din fina solariebränna).Lite besviken var du nog också för som Saluhallarna i Stockholm var det ju inte heller. Besviken var du nog också för "här fanns ju inga renar". Jag tycker du ska hålla till söderut, typ Hammarbybacken (riktiga berg för dig) och så kan du ju festa loss för farsans pengar på Spyan för där kanske du inte behöver stå i kö, och du slipper åka så långt som till Åre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp