Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 10571" data-attributes="member: 27243"><p>som "halv" jämtlänning måste jag bara göra ett inlägg i detta helt otroligt onödiga inlägg för forum jidders... =)</p><p></p><p>det finns faktiskt en bra sak med ställen som dippan... flickor.</p><p></p><p>sen måste jag klaga på stockholmarna, jag är ju det själv, men vafan, inte på det sättet... (hrm)</p><p></p><p>jag åkte upp till åre v 9 som nödlösning då min resa till österrike blev inställd. Jag har ingenting illa att säga om åre, hoppar mest men åker även offpist. (funparken i bräcke var ju bra...)</p><p>men sen kommer man ner till olympia, vad får man se??? en bunt bakfulla jävlar med en otrevlig dialekt.</p><p>men men, så länge de håller sig nere i skogen kan jag ju roa mig på topp, eller i funparken. vill man ha bra snö startar man samtidigt med liften.</p><p></p><p>det finns som sagt ett ljus, även i mörkret, flickorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 10571, member: 27243"] som "halv" jämtlänning måste jag bara göra ett inlägg i detta helt otroligt onödiga inlägg för forum jidders... =) det finns faktiskt en bra sak med ställen som dippan... flickor. sen måste jag klaga på stockholmarna, jag är ju det själv, men vafan, inte på det sättet... (hrm) jag åkte upp till åre v 9 som nödlösning då min resa till österrike blev inställd. Jag har ingenting illa att säga om åre, hoppar mest men åker även offpist. (funparken i bräcke var ju bra...) men sen kommer man ner till olympia, vad får man se??? en bunt bakfulla jävlar med en otrevlig dialekt. men men, så länge de håller sig nere i skogen kan jag ju roa mig på topp, eller i funparken. vill man ha bra snö startar man samtidigt med liften. det finns som sagt ett ljus, även i mörkret, flickorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Dippankort
Tillbaka
Topp