Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Direkttåg till Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 1192709" data-attributes="member: 59050"><p>En fattig lärare vill bara fråga: Hur många veckor har ni lov från jobbet på vintertiden? Jag har två (2!), en på jultiden och en i slutet av Februari. Om jag vore så rik som helvete att jag inte alls behövde jobba, så kunde jag jovisst ta mig till Alperna med en häst eller åsna.</p><p></p><p>Men vad jag tror, så är skidåkandet på Alperna kanske inte den miljövänligaste saken man kan göra... Kanske vore det bäst att skippa Alpresor helt ok hållet. Det är ju inte ett måste att resa överallt i Europa, eller ens resa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 1192709, member: 59050"] En fattig lärare vill bara fråga: Hur många veckor har ni lov från jobbet på vintertiden? Jag har två (2!), en på jultiden och en i slutet av Februari. Om jag vore så rik som helvete att jag inte alls behövde jobba, så kunde jag jovisst ta mig till Alperna med en häst eller åsna. Men vad jag tror, så är skidåkandet på Alperna kanske inte den miljövänligaste saken man kan göra... Kanske vore det bäst att skippa Alpresor helt ok hållet. Det är ju inte ett måste att resa överallt i Europa, eller ens resa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Direkttåg till Alperna
Tillbaka
Topp