Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
DJ flip på matta... slowmotion
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlofM" data-source="post: 306439" data-attributes="member: 30888"><p>Alltså vafan jag har läst igenom en del forum svar nu och det känns som de flesta inte har en jävla koll va det säger ens?</p><p></p><p>ett svar: "lägg till en 180 så har du en 1080 och lägg till en 360 så har du en 1260?"</p><p></p><p>yeah right räkna varven, hur solklart som helst att det på filmen är 1080. hur skulle man kunna göra en 1080 framlängs och landa baklänges? för det blir ju så om han lägger till en 180.</p><p></p><p>DJ-flip åker man in framlänges på, kanske att man kan köra det baklänges också men det är inte det som Jon snackar om. </p><p>Jon gör även en dubbel volt/cork som han kör in baklänges på, vet inte vad han kallar den men iaf.</p><p>Känns ungefär lika dumt som när folk börjar klaga på att man inte gör kangaroo när man ligger upp... man kan göra den olika mkt inveterat, typ antingen dubbel flatspin och en 180 på slutet eller dubbel lincon 180 på slutet.</p><p></p><p>Och nu till själva filmen.. skulle nog också kalla det en dubbel cork även fast det känns lite luddigt.</p><p></p><p>Tack för mig,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlofM, post: 306439, member: 30888"] Alltså vafan jag har läst igenom en del forum svar nu och det känns som de flesta inte har en jävla koll va det säger ens? ett svar: "lägg till en 180 så har du en 1080 och lägg till en 360 så har du en 1260?" yeah right räkna varven, hur solklart som helst att det på filmen är 1080. hur skulle man kunna göra en 1080 framlängs och landa baklänges? för det blir ju så om han lägger till en 180. DJ-flip åker man in framlänges på, kanske att man kan köra det baklänges också men det är inte det som Jon snackar om. Jon gör även en dubbel volt/cork som han kör in baklänges på, vet inte vad han kallar den men iaf. Känns ungefär lika dumt som när folk börjar klaga på att man inte gör kangaroo när man ligger upp... man kan göra den olika mkt inveterat, typ antingen dubbel flatspin och en 180 på slutet eller dubbel lincon 180 på slutet. Och nu till själva filmen.. skulle nog också kalla det en dubbel cork även fast det känns lite luddigt. Tack för mig, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
DJ flip på matta... slowmotion
Tillbaka
Topp