Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
dj-flip redan gjort av wester.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fncproduction" data-source="post: 420326" data-attributes="member: 28746"><p>JON på FNCs konto</p><p></p><p></p><p>OKI</p><p></p><p>SÅ här ser jag på det.</p><p></p><p>Wilson (var undflip till misty 5) men den blir sämre och sämre så nu vet jag inte vad det är.</p><p>Risky (dåligt backfull till back)</p><p></p><p>men respekt att de gjorde dem så tidigt!</p><p></p><p>Men sen till min och Jacob så blir det lite svårare..</p><p></p><p>Jacob gör en jämn dubbelkork, d7 till cork 5, rotationen är bestående genom hela volten, det kallar </p><p>jag Dubbelcork 12. (de på NAO var snygg så ytta!)</p><p></p><p>När jag gjorde DJ första gångerna så sätter jag en d7 men avbryter den någonstans mellan 540 och </p><p>630 och går ned och tar en safty vilket bryter upp rotationen, detta är mycket mer tydligt på en DJ </p><p>1080, men sen ju mer jag har gjort den så ahr DJ 12 blivit mer och mer lik en dubble 12 men det </p><p>är lite lika från gång till gång..</p><p></p><p>Sjukt svårt att förklara men på en dubbel 12 som jacob gör så leder ahn andra volten med att tippa </p><p>in axeln medans man på en DJ 1080 leder helt och håller med fotterna..</p><p></p><p>AJA oviktigt egentligen... men det var min syn på varför de är olika...</p><p></p><p>Jacob håller du med?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fncproduction, post: 420326, member: 28746"] JON på FNCs konto OKI SÅ här ser jag på det. Wilson (var undflip till misty 5) men den blir sämre och sämre så nu vet jag inte vad det är. Risky (dåligt backfull till back) men respekt att de gjorde dem så tidigt! Men sen till min och Jacob så blir det lite svårare.. Jacob gör en jämn dubbelkork, d7 till cork 5, rotationen är bestående genom hela volten, det kallar jag Dubbelcork 12. (de på NAO var snygg så ytta!) När jag gjorde DJ första gångerna så sätter jag en d7 men avbryter den någonstans mellan 540 och 630 och går ned och tar en safty vilket bryter upp rotationen, detta är mycket mer tydligt på en DJ 1080, men sen ju mer jag har gjort den så ahr DJ 12 blivit mer och mer lik en dubble 12 men det är lite lika från gång till gång.. Sjukt svårt att förklara men på en dubbel 12 som jacob gör så leder ahn andra volten med att tippa in axeln medans man på en DJ 1080 leder helt och håller med fotterna.. AJA oviktigt egentligen... men det var min syn på varför de är olika... Jacob håller du med? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
dj-flip redan gjort av wester.
Tillbaka
Topp