D
Deleted member 32226
Guest
DNA-Spin
Är den någon som vet om man kan ladda hem spelet DNA-spin?????och vart ifrån??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den funkar inte så jätte bra den hellerSetermaan sa:
mm winrarWilllmutt sa:behöver man nåt speciellt program när man laddat ned spelet?
Hur fixar man de då?E-Rockner sa:mm winrarWilllmutt sa:behöver man nåt speciellt program när man laddat ned spelet?
Ett förslag som jag vet ska funka ganska bra är att gå in på exempelvis www.google.com, i sökrutan som kommer upp skriver du in "winrar". Testa det, jag kan garrantera dig att det fungerar!Willlmutt sa:Hur fixar man de då?E-Rockner sa:mm winrarWilllmutt sa:behöver man nåt speciellt program när man laddat ned spelet?
Nej, känns säkrare att fråga frFlorre sa:Ett förslag som jag vet ska funka ganska bra är att gå in på exempelvis www.google.com, i sökrutan som kommer upp skriver du in "winrar". Testa det, jag kan garrantera dig att det fungerar!Willlmutt sa:Hur fixar man de då?E-Rockner sa:mm winrar
man laddar ner det http://www.win-rar.com/download.html och installerar. sen tankar du dna-spin custom. När filen är ner tankad så är den ihoppackad. Du måste alltså packa upp den. Så du dubbelklickar på filen som du tankade hem och då kommer detta fönster uppWilllmutt sa:Hur fixar man de då?E-Rockner sa:mm winrarWilllmutt sa:behöver man nåt speciellt program när man laddat ned spelet?