T
Tom
Guest
DNAspin trick
Börjar det bli tjatigt med DNAspin? Här kommer ett tricklexicon med lite hjälp. många kan säkert redan allt, men jag har iallafal testat fram och samlat en lista över alla grabtricken! spelet hittar du på: http://dnaspin.cjb.net ...
till att börja med:
för att hoppa. hål in mellanslag och släpp precis på slutet av kicken. så sent du kan, men inte för sent. om du vill snurra så håller du in åt det hållet på vägen in mot hoppet och en mätare laddas...
grabtricken, man grabar på z x c v knapparna, olika kombinationer ger olika trick. det finns 15 kombinationer, dvs 15 grabtrick. som är:
z- korsar skirdorna
v- spread eagle
c- knäböj
v- mule
zx- philgrab
zc- japan iar
zv- daffy
cx- illegal
cv- mutegrab
xv- rocket
zxc- tailgrab
zxv- muteseam
zcv- genie
xcv- stiffie
zxcv- tailseam
med reservation för ev felangivelse. (jag testade ganska snabbt..)
sen är poängenutdelningen, och angivelsen av trick hlet urkass. så det går inte på något vis att kolla på den.. eller vad soms som att klara av en d-sin 180!
men det är ett kul spel, och att dra en stor fet rocket 180 över Blanc Ski Center är rätt så grymt. och det är det som gör spelet så fasligt kul. //tom
till att börja med:
för att hoppa. hål in mellanslag och släpp precis på slutet av kicken. så sent du kan, men inte för sent. om du vill snurra så håller du in åt det hållet på vägen in mot hoppet och en mätare laddas...
grabtricken, man grabar på z x c v knapparna, olika kombinationer ger olika trick. det finns 15 kombinationer, dvs 15 grabtrick. som är:
z- korsar skirdorna
v- spread eagle
c- knäböj
v- mule
zx- philgrab
zc- japan iar
zv- daffy
cx- illegal
cv- mutegrab
xv- rocket
zxc- tailgrab
zxv- muteseam
zcv- genie
xcv- stiffie
zxcv- tailseam
med reservation för ev felangivelse. (jag testade ganska snabbt..)
sen är poängenutdelningen, och angivelsen av trick hlet urkass. så det går inte på något vis att kolla på den.. eller vad soms som att klara av en d-sin 180!
men det är ett kul spel, och att dra en stor fet rocket 180 över Blanc Ski Center är rätt så grymt. och det är det som gör spelet så fasligt kul. //tom