suomipoika
Ny medlem
Dolomiterna?
Godag, mina vänner.
Orsaken varför jag trakasserar er på detta vis är för att vi är påväg till Dolomiterna i ferbuari/mars för typ 3 veckor och ingen av oss varit där förrut. Så nu vänder jag mig till ER för hjälp. Skulle Du som varit i frågavarande plats kunna vara så snäll och dela med dig lite av din vishet?
Vi kommer troligtvis att vara första halvan av resan i Arabba men vart skall man åka om man vill uppleva lätt tillgänglig puder samt billigt boende? Vi kommer troligtvis att flyga till Venedig eller Innsbruck, men hur tar man sig därifrån till Arabba? Tåg? Hurudant boenede rekomenderas?
Vi = typ 8 pers.
Alla svar tas emot med ett stort TACK.
Orsaken varför jag trakasserar er på detta vis är för att vi är påväg till Dolomiterna i ferbuari/mars för typ 3 veckor och ingen av oss varit där förrut. Så nu vänder jag mig till ER för hjälp. Skulle Du som varit i frågavarande plats kunna vara så snäll och dela med dig lite av din vishet?
Vi kommer troligtvis att vara första halvan av resan i Arabba men vart skall man åka om man vill uppleva lätt tillgänglig puder samt billigt boende? Vi kommer troligtvis att flyga till Venedig eller Innsbruck, men hur tar man sig därifrån till Arabba? Tåg? Hurudant boenede rekomenderas?
Vi = typ 8 pers.
Alla svar tas emot med ett stort TACK.