Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rabbit" data-source="post: 1055040" data-attributes="member: 34110"><p>när jag tittar igen ser jag ju att det står ross 130wc längst upp.</p><p>"-skall man gömma något skall man lägga det mitt på skrivbordet"</p><p></p><p>en video som iofs börjar bli lite grann till åren men som innehåller en massa bra information är scarpa's:</p><p>[MEDIA=youtube]TLzUQQGBJus[/MEDIA]</p><p></p><p>lite mer förklaringar och tips till gör-det-självaren i den videon, tex. stora skohornet, plastpåsen etc.</p><p></p><p>Skall du modda skalet så tror jag inte den plasten mår bra av att köras i ugnen. </p><p>Det finns ett gammalt knep med att ångkoka skalet men det är lite överkurs och från samma tid som aceton-tricket som är en svårkontrollerad variant av att ta fram kniven och tälja innerskon tunnare där man har kläm.</p><p>Enklast och bäst är nog att försöka fixa innerskon enligt värmningsvideorna.</p><p>Om problemen finns kvar eventuellt tunna av innerskon på de ställena.</p><p>Funkar inte det är det trycka och slipa i plasten som gäller om du inte ger dig på ångkokning vilket jag tror finns beskrivet någonstans på forumet men det börjar vara en bortglömd konst tack vare intuition innerskor.</p><p></p><p>lycka till.</p><p>fwiw.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rabbit, post: 1055040, member: 34110"] när jag tittar igen ser jag ju att det står ross 130wc längst upp. "-skall man gömma något skall man lägga det mitt på skrivbordet" en video som iofs börjar bli lite grann till åren men som innehåller en massa bra information är scarpa's: [MEDIA=youtube]TLzUQQGBJus[/MEDIA] lite mer förklaringar och tips till gör-det-självaren i den videon, tex. stora skohornet, plastpåsen etc. Skall du modda skalet så tror jag inte den plasten mår bra av att köras i ugnen. Det finns ett gammalt knep med att ångkoka skalet men det är lite överkurs och från samma tid som aceton-tricket som är en svårkontrollerad variant av att ta fram kniven och tälja innerskon tunnare där man har kläm. Enklast och bäst är nog att försöka fixa innerskon enligt värmningsvideorna. Om problemen finns kvar eventuellt tunna av innerskon på de ställena. Funkar inte det är det trycka och slipa i plasten som gäller om du inte ger dig på ångkokning vilket jag tror finns beskrivet någonstans på forumet men det börjar vara en bortglömd konst tack vare intuition innerskor. lycka till. fwiw. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Tillbaka
Topp