Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1055127" data-attributes="member: 49784"><p>Ja just det, hade det inte varit för att sulan kunde vrida sig så hade det inte varit några problem att värma skalet i soppkastrullen. Hur blir det om jag kör med värmepickan på utsidan där det behövs, det är väl samma risk då också?</p><p></p><p>Det här projektet ligger lite åt sidan eftersom jag har mina gamla som fortfarande fungera hyggligt. Ska känna lite mer när jag kommer hem idag. Det är förmodligen väldigt lite som ska till för att den ska sitta perfekt så jag ska testa att värma linern igen för att se hur det känns. När foten är i utan liner så snuddar jag endast i sidled där framme, över trampdynan. Dessutom är det på undersidan på foten så jag undrar vad som händer om jag lägger några lager med gaffa under linern?</p><p></p><p>Edit:</p><p>Fast vadå, om jag värmer upp skor och ställer mig i den så borde den bli plan, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1055127, member: 49784"] Ja just det, hade det inte varit för att sulan kunde vrida sig så hade det inte varit några problem att värma skalet i soppkastrullen. Hur blir det om jag kör med värmepickan på utsidan där det behövs, det är väl samma risk då också? Det här projektet ligger lite åt sidan eftersom jag har mina gamla som fortfarande fungera hyggligt. Ska känna lite mer när jag kommer hem idag. Det är förmodligen väldigt lite som ska till för att den ska sitta perfekt så jag ska testa att värma linern igen för att se hur det känns. När foten är i utan liner så snuddar jag endast i sidled där framme, över trampdynan. Dessutom är det på undersidan på foten så jag undrar vad som händer om jag lägger några lager med gaffa under linern? Edit: Fast vadå, om jag värmer upp skor och ställer mig i den så borde den bli plan, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Tillbaka
Topp