Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nitrogendykare" data-source="post: 1055135" data-attributes="member: 120579"><p>Jag hjälpte min son som för övrigt åkte till alperna idag. I tisdags så modifierade vi hans pjäxor. satte in dom i ugnen 9 min på 90 gr. hade ur inneskon och värmde den och skal separat.</p><p>Han hade ont (nerver upppe på foten vi paddade lite sen ficka han hoppa i pjäxorna, vi spände försiktigt pjäxan. han fick ta på sig jackan och ut i snön stå framåtlutad tills dom kallnat .</p><p>Samma kväll provåkte vi pjäxorna i vår lokala backe. Problemet va borta.</p><p>Vi har en varmluftsugn som vi använde. Kanske att vi hade tur att pjäxan inte pajade men efter åtskilliga modifieringar med mina problem fötter så kände jag mig trygg att testa.</p><p>Har alltid gått till en bootfitter innan men nu va tiden för kort.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nitrogendykare, post: 1055135, member: 120579"] Jag hjälpte min son som för övrigt åkte till alperna idag. I tisdags så modifierade vi hans pjäxor. satte in dom i ugnen 9 min på 90 gr. hade ur inneskon och värmde den och skal separat. Han hade ont (nerver upppe på foten vi paddade lite sen ficka han hoppa i pjäxorna, vi spände försiktigt pjäxan. han fick ta på sig jackan och ut i snön stå framåtlutad tills dom kallnat . Samma kväll provåkte vi pjäxorna i vår lokala backe. Problemet va borta. Vi har en varmluftsugn som vi använde. Kanske att vi hade tur att pjäxan inte pajade men efter åtskilliga modifieringar med mina problem fötter så kände jag mig trygg att testa. Har alltid gått till en bootfitter innan men nu va tiden för kort. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Tillbaka
Topp