Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zupermac" data-source="post: 1055237" data-attributes="member: 49784"><p>@rabbi</p><p>Tack så mycket för dina uppdateringar. Ingen Raketforskning att böja ett bandyklubbablad så varför skulle det vara svårare att böja ett par skor?</p><p></p><p>Innan jag kokar kängorna så ska jag nog gjuta sula först. Länna är närmare/lättare att åka till men jag har ingen koll på deras kunskaper? Det verkar finnas prao-elever där också. Någon speciell jag ska fråga efter?</p><p>Jag är "lätt analytiskt lagd" (för att inte skriva störd) och är ganska mån om att det blir rätt.</p><p></p><p>Om jag tar med mig pucken (jag behöver iaf sulorna) så kanske de kan värma skalet samtidigt och två flugor blir på smällen.. eller vad tror ni?</p><p></p><p>Det verkar inte vara någon som motsätter sig kokmetoden så det fungerar nog säkert.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zupermac, post: 1055237, member: 49784"] @rabbi Tack så mycket för dina uppdateringar. Ingen Raketforskning att böja ett bandyklubbablad så varför skulle det vara svårare att böja ett par skor? Innan jag kokar kängorna så ska jag nog gjuta sula först. Länna är närmare/lättare att åka till men jag har ingen koll på deras kunskaper? Det verkar finnas prao-elever där också. Någon speciell jag ska fråga efter? Jag är "lätt analytiskt lagd" (för att inte skriva störd) och är ganska mån om att det blir rätt. Om jag tar med mig pucken (jag behöver iaf sulorna) så kanske de kan värma skalet samtidigt och två flugor blir på smällen.. eller vad tror ni? Det verkar inte vara någon som motsätter sig kokmetoden så det fungerar nog säkert. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Domningar... Pjuckfix hemma?
Tillbaka
Topp