Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 614487" data-attributes="member: 46762"><p>Det skulle ju vara mycket konstigt om de har byggt en skida som inte klarar varierade förhållanden, den är ändå 112 i midjan och har ordentlig skärning. Att den även kallas för RP, Resort Pow, gör att kraven bara blir högre! Men med tanke på hur mycket testande som lär ligga bakom är jag inte orolig. Har jag bara pengarna när pre-orders öppnar så beställer jag ett par, och då blir de inte gula! Ännu en fördel med pre-orders, hehe...</p><p></p><p>Jag behöver just en one-quiver-skida, visst det är kul med massvis med skidor och köpa skidor som är helt über-grymma på ngt särskilt, men polarna idiotförklarar en när man hela tiden vill släpa med minst 2 par skidor. Nästa vecka blir det Funäs med enbart Lotusarna, tidigare har jag iaf. kunnat åka av mig på SL-skidor. Det ska bli spännande!</p><p></p><p>Om man kan ha kul i pisten, köra uppkört puder och snurra lite i parken uppfyller 112'orna kraven. Med tanke på att det är DPS vet jag att de små detaljerna och puderegenskaperna kommer vara kick-ass!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 614487, member: 46762"] Det skulle ju vara mycket konstigt om de har byggt en skida som inte klarar varierade förhållanden, den är ändå 112 i midjan och har ordentlig skärning. Att den även kallas för RP, Resort Pow, gör att kraven bara blir högre! Men med tanke på hur mycket testande som lär ligga bakom är jag inte orolig. Har jag bara pengarna när pre-orders öppnar så beställer jag ett par, och då blir de inte gula! Ännu en fördel med pre-orders, hehe... Jag behöver just en one-quiver-skida, visst det är kul med massvis med skidor och köpa skidor som är helt über-grymma på ngt särskilt, men polarna idiotförklarar en när man hela tiden vill släpa med minst 2 par skidor. Nästa vecka blir det Funäs med enbart Lotusarna, tidigare har jag iaf. kunnat åka av mig på SL-skidor. Det ska bli spännande! Om man kan ha kul i pisten, köra uppkört puder och snurra lite i parken uppfyller 112'orna kraven. Med tanke på att det är DPS vet jag att de små detaljerna och puderegenskaperna kommer vara kick-ass! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp