Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joonl" data-source="post: 621399" data-attributes="member: 33800"><p>Tänkte bidra med lite info här.</p><p></p><p>Till att börja med, kul att det verkar finnas den här typen av intresse för DPS!</p><p></p><p>Sedan en knapp månad tillbaka har jag åkt på DPS och kommer tillsammans med Nojlas att ansvara för distributionen här i Sverige. Har ni frågor eller funderingar, maila oss! Själv så har jag faktiskt bara hunnit åka på lotus 120 än så länge så det är egentligen bara den skidan jag kan säga något om. Väldigt nöjd för den som undrar. </p><p>Kolla in <a href="http://arefjell.se/?p=324" target="_blank">http://arefjell.se/?p=324</a> för lite film</p><p></p><p>Själv är jag i Kanada nu och teståker för fullt... Hoppas på förhållanden för mina nymonterade 138 och så tar jag testet av 112:an när jag är tillbaka i Sverige. Kommer även fram mot vårkanten förhoppningsvis ha ett litet utbud av testskidor att förfoga över i Åre om någon har vägarna förbi!</p><p></p><p>jon@dpsskis.com</p><p></p><p>Jon Larsson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joonl, post: 621399, member: 33800"] Tänkte bidra med lite info här. Till att börja med, kul att det verkar finnas den här typen av intresse för DPS! Sedan en knapp månad tillbaka har jag åkt på DPS och kommer tillsammans med Nojlas att ansvara för distributionen här i Sverige. Har ni frågor eller funderingar, maila oss! Själv så har jag faktiskt bara hunnit åka på lotus 120 än så länge så det är egentligen bara den skidan jag kan säga något om. Väldigt nöjd för den som undrar. Kolla in [URL]http://arefjell.se/?p=324[/URL] för lite film Själv är jag i Kanada nu och teståker för fullt... Hoppas på förhållanden för mina nymonterade 138 och så tar jag testet av 112:an när jag är tillbaka i Sverige. Kommer även fram mot vårkanten förhoppningsvis ha ett litet utbud av testskidor att förfoga över i Åre om någon har vägarna förbi! jon@dpsskis.com Jon Larsson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp