Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AKvS" data-source="post: 621545" data-attributes="member: 14045"><p>Tanken är självklart inte att sno business från Nojlas eller Joonl! Som det ser ut nu är det 12 par 112/120 och totalt 14 par skidor, det är verkligen ingen enorm volym men efterfrågan i Sverige är antagligen rätt mättad om detta går igenom. Om vi på något sätt kan göra så att Nojlas/Joonl kan få sin "kick-back" på dessa skidor (genom att ange deras rep-code eller genom att vi placerar ordern genom dem) så gör det bara mig gladare.</p><p></p><p>Handlar det om att spara en hundring på frakt så är det antagligen inte värt det för någon av oss (speciellt inte för mig som får rätt mycket extrajobb med att skicka ut alla skidor i landet) men om vi kan få ned priset mer än så genom att lägga en tidig order på många skidor så borde detta kunna ge mer än så.</p><p></p><p>Hur mycket vi faktiskt sparar får vi reda på först när vi har en hyfsat komplett lista att skicka till DPS så att de kan ge oss en prisidée. Nu väntar vi bara på Wezi, Lee-nus och jakob_H.</p><p></p><p></p><p></p><p>Hade inget bättre för mig så satte in hans siffror. </p><p></p><p> Modell Längd Flex Hybrid/Pure Färg </p><p>AKvS: 112 190 2 P Gul </p><p>telistomas: 138 202 3 P </p><p> 112 190 3 P </p><p> 80 168 H </p><p>Rose_N: 120 200 3 Svart</p><p>jakob_H: 112 ? </p><p>andreasbj; 112 190 2 Blå </p><p>Heinz_p: 112 190 2 P Blå babe! </p><p>Wezi: 112 ? ? </p><p>Carled: 112 190 2 P Blå </p><p>Lee-nus: 112 ? ? </p><p>Fiskebulle: 120 200 2-3 osäker P Standard </p><p>Snej 112 190 2 P Grön </p><p>JensK: 112 190</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AKvS, post: 621545, member: 14045"] Tanken är självklart inte att sno business från Nojlas eller Joonl! Som det ser ut nu är det 12 par 112/120 och totalt 14 par skidor, det är verkligen ingen enorm volym men efterfrågan i Sverige är antagligen rätt mättad om detta går igenom. Om vi på något sätt kan göra så att Nojlas/Joonl kan få sin "kick-back" på dessa skidor (genom att ange deras rep-code eller genom att vi placerar ordern genom dem) så gör det bara mig gladare. Handlar det om att spara en hundring på frakt så är det antagligen inte värt det för någon av oss (speciellt inte för mig som får rätt mycket extrajobb med att skicka ut alla skidor i landet) men om vi kan få ned priset mer än så genom att lägga en tidig order på många skidor så borde detta kunna ge mer än så. Hur mycket vi faktiskt sparar får vi reda på först när vi har en hyfsat komplett lista att skicka till DPS så att de kan ge oss en prisidée. Nu väntar vi bara på Wezi, Lee-nus och jakob_H. Hade inget bättre för mig så satte in hans siffror. Modell Längd Flex Hybrid/Pure Färg AKvS: 112 190 2 P Gul telistomas: 138 202 3 P 112 190 3 P 80 168 H Rose_N: 120 200 3 Svart jakob_H: 112 ? andreasbj; 112 190 2 Blå Heinz_p: 112 190 2 P Blå babe! Wezi: 112 ? ? Carled: 112 190 2 P Blå Lee-nus: 112 ? ? Fiskebulle: 120 200 2-3 osäker P Standard Snej 112 190 2 P Grön JensK: 112 190 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp