Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 815650" data-attributes="member: 32948"><p>Swe-edition är bara tillgängligt för de som förbeställde i våras. </p><p>Alpingaraget får hem en liten uppsättning pure-skidor (Sthlm och Hbg) i sweden edition, så där är det först till kvarn som gäller. Rek utpris är 10499 utan bindning för Pure-modellerna, vad alpingaraget tar exakt med olika bindningsalternativ vet jag ej. De bör anlända hos dem snart, så det är bara att knalla in och snacka med dem. </p><p></p><p>Skidorna finns även tillgängliga via DPS hemsida. (Priset skiljer sig inte mycket från våra återförsäljare och hemsidan när man räknat in frakt och tullavgifter och monteringskostnader. )</p><p>Har du frågor om DPS så är det jag som driver agenturen för DPS i skandinavien (tillsammans med Jon Larsson).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 815650, member: 32948"] Swe-edition är bara tillgängligt för de som förbeställde i våras. Alpingaraget får hem en liten uppsättning pure-skidor (Sthlm och Hbg) i sweden edition, så där är det först till kvarn som gäller. Rek utpris är 10499 utan bindning för Pure-modellerna, vad alpingaraget tar exakt med olika bindningsalternativ vet jag ej. De bör anlända hos dem snart, så det är bara att knalla in och snacka med dem. Skidorna finns även tillgängliga via DPS hemsida. (Priset skiljer sig inte mycket från våra återförsäljare och hemsidan när man räknat in frakt och tullavgifter och monteringskostnader. ) Har du frågor om DPS så är det jag som driver agenturen för DPS i skandinavien (tillsammans med Jon Larsson). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp