Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jakob_H" data-source="post: 816297" data-attributes="member: 54293"><p>Som sagt, om jag missuppfattat något så ber jag DPS och representanter om ursäkt, men som ni behandlar era pre-order-kunder som ni gör är helt fel. Så skidorna ska skickas i mitten på dec och till det kommer en leveranstid (frakt, tull osv) på två veckor(?), alltså kommer skidorna i slutet på dec. </p><p></p><p>Sluta pissa er kunder i munnen, antingen kompenserar Ni oss för er oduglighet och då räcker det inte med några sketna stickers, vi är inte tolv år gamla. Vi skiter i om Ni fått i fler beställningar än väntat, Ni har för fan haft sex(6!!!) månader på Er. </p><p></p><p></p><p></p><p></p><p><strong>TA TAG I ERA PROBLEM ELLER BEHÅLLA ERA JÄVLA SKIDOR FÖR ER SJÄLVA!!!</strong></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jakob_H, post: 816297, member: 54293"] Som sagt, om jag missuppfattat något så ber jag DPS och representanter om ursäkt, men som ni behandlar era pre-order-kunder som ni gör är helt fel. Så skidorna ska skickas i mitten på dec och till det kommer en leveranstid (frakt, tull osv) på två veckor(?), alltså kommer skidorna i slutet på dec. Sluta pissa er kunder i munnen, antingen kompenserar Ni oss för er oduglighet och då räcker det inte med några sketna stickers, vi är inte tolv år gamla. Vi skiter i om Ni fått i fler beställningar än väntat, Ni har för fan haft sex(6!!!) månader på Er. [b]TA TAG I ERA PROBLEM ELLER BEHÅLLA ERA JÄVLA SKIDOR FÖR ER SJÄLVA!!![/b] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp