Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 823636" data-attributes="member: 12152"><p>Risken är snarare större att man tar sönder något på den bräckliga stoppersen om man böjer den när den inte sitter på skidan. När den väl är på plats är den ju designad för att kunna ta en hel del stryk. Jag använder mig av två varianter. Antingen böjer jag när den sitter på skidan, eller också tar jag ur armarna ur huset och böjer i ett skruvstäd. Aldrig böja när dom sitter i själva stoppershuset och inte är monterade på skidan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 823636, member: 12152"] Risken är snarare större att man tar sönder något på den bräckliga stoppersen om man böjer den när den inte sitter på skidan. När den väl är på plats är den ju designad för att kunna ta en hel del stryk. Jag använder mig av två varianter. Antingen böjer jag när den sitter på skidan, eller också tar jag ur armarna ur huset och böjer i ett skruvstäd. Aldrig böja när dom sitter i själva stoppershuset och inte är monterade på skidan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp