Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="aelgen" data-source="post: 830386" data-attributes="member: 91621"><p>Kan inte annat än hålla med ovanstående!</p><p></p><p>Har bara 1 skiddag på dem än så länge, dock var det på Kitzsteinhorn i Österrike efter ett lätt 20-30 cm dump. Åkningen bestod för det mesta av puderåkning (inte bottenlös...) och en hel del pistsmisk. Jag kan omöjligt vara mer nöjd. Skidorna uppförde sig inte allt för olikt mina Head Supershape Speed i pisten. greppet var aldrig något problem. När det var uppkört så gled man bara igenom vilket var hur skönt som helst.</p><p></p><p>Puder prestandan behöver antagligen inte kommenteras då det räcker med att titta på dessa skidor för att förstå vilket jävla flyt man får. Försökte flitigt att se om jag kunde begrava nosen men det gick fan inte...</p><p></p><p>Kan ju också nänmas att jag har monterat Marker Duke på skidorna och båda mina väger ungefär lika mycket som polarens Gotama.</p><p></p><p>Summa summarum: har ni budget för dem och vill ha det roligaste i skidväg så köp dessa!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="aelgen, post: 830386, member: 91621"] Kan inte annat än hålla med ovanstående! Har bara 1 skiddag på dem än så länge, dock var det på Kitzsteinhorn i Österrike efter ett lätt 20-30 cm dump. Åkningen bestod för det mesta av puderåkning (inte bottenlös...) och en hel del pistsmisk. Jag kan omöjligt vara mer nöjd. Skidorna uppförde sig inte allt för olikt mina Head Supershape Speed i pisten. greppet var aldrig något problem. När det var uppkört så gled man bara igenom vilket var hur skönt som helst. Puder prestandan behöver antagligen inte kommenteras då det räcker med att titta på dessa skidor för att förstå vilket jävla flyt man får. Försökte flitigt att se om jag kunde begrava nosen men det gick fan inte... Kan ju också nänmas att jag har monterat Marker Duke på skidorna och båda mina väger ungefär lika mycket som polarens Gotama. Summa summarum: har ni budget för dem och vill ha det roligaste i skidväg så köp dessa!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp