Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 835742" data-attributes="member: 12152"><p>Det är på gång... Men det kommer att dröja en stund. I vanlig ordning är det en rätt stor dröse skidor som har testats, och i år är testgruppen utökad till fem personer, vilket gör informationssammanställandet till än mer omfattande än det brukar vara. Vi får se vart det landar, men jag vågar redan nu utlova ett tämligen bastant inlägg. </p><p></p><p>Som info så testade jag RP112 i 178 i Pure och i 190 i Hybrid, så 190cm Pure har jag inte åkt. Men det kanske någon annan i gruppen hann med. Vi var tre som testade i Åre, och jag har inte full koll på vad som har åkts av dom andra än.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 835742, member: 12152"] Det är på gång... Men det kommer att dröja en stund. I vanlig ordning är det en rätt stor dröse skidor som har testats, och i år är testgruppen utökad till fem personer, vilket gör informationssammanställandet till än mer omfattande än det brukar vara. Vi får se vart det landar, men jag vågar redan nu utlova ett tämligen bastant inlägg. Som info så testade jag RP112 i 178 i Pure och i 190 i Hybrid, så 190cm Pure har jag inte åkt. Men det kanske någon annan i gruppen hann med. Vi var tre som testade i Åre, och jag har inte full koll på vad som har åkts av dom andra än. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp