Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 843632" data-attributes="member: 32948"><p>ArneT: Jag driver distrubutionen för DPS i sverige, du kan få en kod av mig om du hojtar till med ett PM. </p><p>Det ska ge dig en liten smula rabatt, men inte mycket. (Nästan ingenting.) Lägsta priset (efter frakt och tull) får man när man köper DPS ur butik - i år endast alpingaraget. Tyvärr är de oerhört jätteslutsålda för i år. </p><p></p><p>Det körs en extra produktionsomgång i jan/feb - allt står på hemsidan. Det innebär att man får sina skidor i feb/mars. Inte optimalt att få sina skidor då kanske, men vill man så finns möjligheten. </p><p>Vill du säkra ett par DPS till schysst pris kan du lägga en preorder under våren. Rätt bra rabatt, du får välja färg och flex (pure) och får skidorna till hösten. Mer info om preorder kommer framåt vårkanten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 843632, member: 32948"] ArneT: Jag driver distrubutionen för DPS i sverige, du kan få en kod av mig om du hojtar till med ett PM. Det ska ge dig en liten smula rabatt, men inte mycket. (Nästan ingenting.) Lägsta priset (efter frakt och tull) får man när man köper DPS ur butik - i år endast alpingaraget. Tyvärr är de oerhört jätteslutsålda för i år. Det körs en extra produktionsomgång i jan/feb - allt står på hemsidan. Det innebär att man får sina skidor i feb/mars. Inte optimalt att få sina skidor då kanske, men vill man så finns möjligheten. Vill du säkra ett par DPS till schysst pris kan du lägga en preorder under våren. Rätt bra rabatt, du får välja färg och flex (pure) och får skidorna till hösten. Mer info om preorder kommer framåt vårkanten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Dps 112!
Tillbaka
Topp